تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804476699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد مدیر مرکز امور قرآنی اوقاف از دعوت نکردن داوران ایرانی در مسابقات مالزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتقاد مدیر مرکز امور قرآنی اوقاف از دعوت نکردن داوران ایرانی در مسابقات مالزی تهران - ایرنا - مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از دعوت نکردن داوران ایرانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشور مالزی انتقاد کرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «ولی یاراحمدی» روز یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های مرکز امور قرآنی اوقاف افزود: پنجاه وششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که از 26 تا 31 خرداد ماه در مالزی برگزار شد به عنوان یکی از قدیمی ترین مسابقات قرآن در جهان اسلام به شمار می رود که متاسفانه امسال و مانند چند سال گذشته برای قضاوت از داوران ایرانی دعوت به عمل نیامد.
وی تصریح کرد، انتظار جامعه قرآنی ایران این است که با توجه به وجود داوران برجسته ایرانی و برای افزایش سطح فنی مسابقات قرآن کریم، کشور مالزی از داوران ایرانی نیز دعوت کند زیرا نبود داوران ایرانی در مالزی یک عیب بزرگ برای آنها است.
یاراحمدی با بیان اینکه مسابقات بین المللی قرآن کریم امسال با حضور 58 قاری از 50 کشور جهان در مالزی برگزار شد، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات متاسفانه «حامد ولی زاده» به رغم داشتن تلاوت بسیار زیبا، رتبه پنجم را کسب کرد.
وی گفت: به همین منظور مکاتبات و رایزنی های مختلفی صورت گرفته اما نتیجه بخش نبوده و همچنان این مکاتبات را ادامه می دهیم تا داوران برجسته ایرانی بتوانند در قدیمی ترین مسابقات قرآنی جهان نیز شرکت داشته باشند.
مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران بیشترین درصد مشارکت در این مسابقات را دارد و حتی در دوره های گذشته 9 رتبه اول، 11 رتبه دوم و چندین رتبه سوم و چهارم در رشته قرائت را داشته که این موضوع نشانگر کیفیت قاریان اعزامی ایران به دوره های مختلف قرآنی در کشور مالزی است.
وی گفت: به نظر می رسد ترکیب هیات داوران این مسابقات از سطح مناسب و مطلوبی از نظر فنی برای قضاوت در یک رویداد بین المللی و تخصصی برخوردار نیست.
یاراحمدی با بیان اینکه همچنین برای رشته حفظ قرآن کریم از ایران دعوت نکردند، افزود: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود، اما به دلیل اینکه خواهران نیز مجبور به قرائت قرآن در حضور آقایان هستند، از حضور خواهران در این دوره از مسابقات ممانعت شد.

** نبود داوران ایرانی به مسابقات قرآنی مالزی لطمه وارد می کند
وی با بیان اینکه نبود داوران ایرانی به مسابقات قرآنی مالزی لطمه وارد می کند، افزود: انتظار ما تعامل بیشتر حول محور قرآنی و برخورد حرفه ای تر نسبت به نحوه انتخاب و دعوت از هیات داوران است، زیرا افزایش سطح مسابقات مالزی در زمینه داوری و بین المللی با دعوت و حضور داوران از کشورهای برگزار کننده این مسابقات امکانپذیر است.
یاراحمدی با بیان اینکه در سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم - پنجم تا 12 خرداد سال 93 - از داوران سوریه، اندونزی، الجزایر، مالزی، عراق و حتی عربستان دعوت کردیم، ادامه داد: به مسوول برگزار کننده مسابقات قرآن در مالزی توصیه می کنم برای افزایش وحدت بیشتر میان مسلمانان و ارتقای شاخص فنی مسابقات خود، تجدید نظری در این عرصه داشته باشند.
وی گفت: در مسابقات قرآن کریم در ایران 71 کشور و 110 قاری شرکت داشتند و اغلب کشورهایی که دعوت کردیم به جز عربستان و مالزی به راحتی داور به ایران معرفی کردند.

** برگزاری هجدهمین دوره آزمون اعزام به حج قاریان ممتاز کشور
مدیر امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به برگزاری هجدهمین دوره آزمون اعزام به حج قاریان ممتاز کشور اشاره کرد و گفت: این دوره از آزمون نیز با حضور 120 نفر از قاریان از 31 خرداد ماه آغاز شد و تا سوم تیر ماه ادامه دارد.
یاراحمدی افزود: این افراد شامل نفرات اول تا سوم سی وششمین دوره مسابقات استانی کشور و تعدادی از پیشکسوتان و برگزیدگان دوره های گذشته هستند که قرار است در نهایت 25 نفر از آنان به سفر معنوی حج تمتع در سال جاری مشرف شوند.
وی گفت: این افراد به عنوان سفیران و نمایندگان قرآنی ایران در برنامه حج هستند که برنامه های خوبی برای سایر مسلمانان جهان در این سفر معنوی انجام می دهند.
مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز امیدواری کرد، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فعالیت های قرآنی و تلاش گروه های تکفیری برای ایجاد تفرقه، شکاف و اختلاف بین مسلمانان، بتوان با این گونه فعالیت ها زمینه توسعه فعالیت های قرآنی را فراهم کنیم.

** اعزام سه قاری ایرانی به مسابقات قرآن کریم در سایر کشورها
مدیر امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همچنین از اعزام سه نفر از قاریان برجسته کشور در رشته حفظ به مسابقات بین المللی قرآن کریم در سایر کشورهای اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی گفت: قرار است «رضوان نژاد تبریزی» به هجدهمین دوره مسابقات جایزه بزرگ دبی که از هشتم تا 20 رمضان برگزار می شود و نیز « علیرضا فیضی» به یازدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در الجزایر و «مجتبی فردفانی» نیز به بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در اردن که هر این دو مسابقه از 20 تا 26 رمضان برگزار می شود، اعزام شوند.

** دعوت از 9 قاری مصری برای برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه رمضان
مدیر امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همچنین از دعوت 9 قاری مصری برای حضور در محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور خبر داد و گفت: پیش بینی شده 500 محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار شود.
وی با بیان اینکه این محافل در حسینیه ها، مساجد، بقاع متبرکه و امامزاده های سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: امیدواریم با این محافل قرآنی، موج قرآنی در بهار قرآن در تمامی شهرها و روستاها بوجود آید.
مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: حضور قاریان مصری علاوه بر افزایش فعالیت های قرآنی، در شرایط کنونی که تلاش های زیادی از سوی دشمنان برای ایجاد اختلاف میان جامعه قاریان مصری و ایرانی در مسابقات بین المللی ایجاد شد، می تواند بسیار تاثیرگذار و پیامی برای بی اثر بودن فعالیت این مغرضان و کج اندیشان باشد.
اجتمام(3) ** 7268 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن