تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819449795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماموران انتظامی فارس رشوه بیش از 44 میلیون ریالی را رد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ماموران انتظامی فارس رشوه بیش از 44 میلیون ریالی را رد کردند شیراز- ایرنا - رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت:ماموران انتظامی این استان در مواجهه با قاچاقچیان سوخت و مواد مخدر 44 میلیون و 980 هزار ریال پیشنهاد رشوه آنها را رد کردند.


به گزارش ایرنا سرهنگ ناصرکشاورز ، یکشنبه افزود: ماموران گشت پاسگاه فدشکویه شهرستان فسا هنگام گشت زنی در روستای فدشکویه، به یک دستگاه کامیون تانکردار که ازاین شهرستان به سمت بندرعباس درحال حرکت بود شک و آن را متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو یاد شده دو هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق که در قسمت تانکر این وسیله نقلیه جاسازی بود کشف شد و راننده به همراه خودرو و سوخت قاچاق برای سیر مراحل قانونی به پاسگاه انتقال داده شدند.
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد:راننده خودرو حامل سوخت قاچاق برای رهایی از چنگال قانون 18 میلیون ریال وجه نقد به ماموران پیشنهاد رشوه داد که ماموران درستکار ضمن رد رشوه مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورت جلسه کردند.
کشاورز افزود:همچنین درعملیات دیگری ماموران انتظامی بخش قائمیه شهرستان کازرون هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان بدگمان شدند و هنگامی که قصد متوقف کردن این وسیله نقلیه را داشتند ، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرارکرد.
وی افزود: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو مورد اشاره متوقف ، راننده آن دستگیر و در بازرسی بدنی از او 605 گرم موادمخدر کشف شد.
کشاورز ادامه داد:این فرد خاطی برای رهایی از چنگال قانون 15 میلیون و 980 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد داد که ماموران ضمن رد رشوه مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورت جلسه کردند.
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس اضافه کرد:همچنین ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز در دو عملیات جداگانه دو نفرمتهم را به دلیل حمل مشروبات الکلی و موادمخدر دستگیر کردند.
وی ادامه داد:متهمان برای رهایی از اعمال قانون 11 میلیون ریال وجه نقد به ماموران به عنوان رشوه پیشنهاد دادند که ماموران ضمن رد رشوه مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورت جلسه کردند.
این مقام انتظامی افزود: یکی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس هم هنگامی که در حال عبور از کوچه ای در بلوار رحمت شهرستان شیراز بود، یک فقره چک به مبلغ 282 میلیون ریال بانک ملت را پیدا کرد.
وی اظهار کرد: این فرد در اقدامی خدا پسندانه با پیگیری های لازم، صاحب چک را شناسایی و پس از تماس با وی، چک را به او تحویل داد.ک/2
7374 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن