تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش شهربابک با کمبود نيروي انساني مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۱۲ب.ظ)
مدير آموزش و پرورش شهربابک خبر داد؛ آموزش و پرورش شهربابک با کمبود نيروي انساني مواجه است مدير آموزش و پرورش شهربابک از کمبود نيروي انساني در آموزش و پرورش اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ عباس شفيعي‌خواه گفت: اگر اعتباراتي که طبق ماده 180 به آموزش و پرورش شهربابک اختصاص يافته تامين شود عمده مشکلات ما در زمينه تکميل مدارس نيمه تمام و ديگر زمينه‌ها حل خواهد شد.
وي در ادامه افزود: امروزه مشکل اساسي ما در آموزش و پرورش کمبود نيروي انساني است و امسال با کمبود نيروي انساني مجبور هستيم چندين مدارس شهرستان را منحل کنيم.
شفيعي خواه با اشاره به اهيمت توازن رشته‌هاي تحصيلي گفت: بيشتر دانش آموزان ما به سمت رشته‌هاي تجربي مي‌روند و رشته‌هاي رياضي و ادبيات مورد اتساقبل کمتري از طرف دانش اموزان قرار مي گيرند.
وي اظهار داشت: طي سال جاري دانش آموزان شهربابکي در رشته هاي رياضي و فني 285 نفر، تجربي 643 نفر، علوم انساني 177نفر، هنر 122 نفر و زبان خارجه 256 نفر در کنکور سراسري شرکت مي کنند و اين نشان مي‌دهد که دانش آموزان ما بيشتر به سمت رشته تجربي مي‌روند.
اين مسئول گفت: امسال سهميه دانش آموزان شهربابک را درمدارس تيزهوشان از 30 نفر به 50 نفر رسانده‌ايم که در استان تنها شهرستاني بوديم که افزايش سهميه داشتيم.
محمدرضا شريفي فرماندار شهربابک نيز در ادامه اين جلسه تصريح کرد: امروزه بايد روي مسائل تربيتي و آموزشي دانش آموزان بيشتر کار کنيم و بايد استرس دانش آموزان در کنکور کاهش داده شود تا بتوانند موفق تر در اين آزمون شرکت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن