تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید ملک لو جانثار ولایت و پیرو خط سرخ شهادت حسینی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهید ملک لو جانثار ولایت و پیرو خط سرخ شهادت حسینی بود ساوه- ایرنا- مادر جانباز و آزاده شهید محمد ملک لو گفت: محمد جانثار ولایت، رهبری و پیرو خط سرخ شهادت حسینی بود.


ˈمعصومه کاظمیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل عشق به ولایت در خانواده همواره فرزندانم عاشق امام خمینی(ره)، رهبری و بیمه شدگان خط سرخ شهادت حسینی بوده اند.
وی بیان کرد: شهید ملک لو سال 47 در تهران در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و در خانواده ای مذهبی و متدین پرورش یافت.
مادر شهید ادامه داد: محمد همیشه به سرزمین پدری خود (ساوه) عشق می ورزید و آرزو داشت برای آبادانی روستای خود در این شهرستان(جوشقان) اقدامی موثر انجام دهد.
وی گفت: اما پسرم با شهادت خود کاری کرد که یاد او همیشه در ذهن مردم روستای جوشقان باقی بماند، چون او قناعت را سرمایه زندگی دانست و همیشه در فکر فقرا و مستمندان بود.
وی اضافه کرد: این شهید از آنچه که به او بخشیده می شد به دیگران کمک می کرد و برای پیروزی انقلاب اسلامی از اهدای جان دریغ نداشت.
کاظمی گفت: محمد برای پیروزی انقلاب اسلامی به مبارزه با رژیم ظاغوت پرداخت تا پیام امام خمینی(ره) را به گوش مردم برساند.
به گفته وی، با پیروزی انقلاب، استکبار جهانی می خواست که این درخت نو پا را ریشه کن کند و برای مبارزه با آن حزب بعث و دست نشانده اش صدام حسین ملعون را تحریک کرد تا به خاک مقدس کشور اسلامی ایران تجاوز کند.
وی افزود: شهید ملک لو مانند دیگر اقشار مختلف کشور، پس از این حرکت دشمن به فرمان جهاد رهبر کبیر انقلاب لبیک گفت و به جبهه های حق علیه باطل شتافت تا این که دشمن را از مملکت اسلامی بیرون راند.
وی بیان کرد: محمد در سال 66 به جبهه های حق علیه باطل شتافت و با شرکت در عملیات های مختلف پس از هفت ماه بر اثر بمباران هواپیماهای دشمن در چهارم تیرماه 67 از ناحیه قلب، چشم، پا و کمر مجروح و توسط نیروهای بعثی عراق اسیر شد.
مادر این شهید گفت: وی مدت 26 ماه با تحمل جراحت های وخیم اسیر بود تا این که سوم شهریورماه 69 همراه با کاروان آزادگان به مهین اسلامی بازگشت.
وی بیان کرد: محمد با داشتن روح انقلابی علاوه بر ترویج این فرهنگ در سطح جامعه، تمام اعضای خانواده را نیز شیفته انقلاب و رهبری کرد.
پدر این شهید به شرایط جسمانی فرزندش پس از بازگشت به کشور اشاره کرد و گفت: فرزندم با وجود داشتن زخم های متعدد و کشیدن درد آن را بیان نمی کرد.
ˈعلی اکبر ملک لوˈ افزود: آن شهید بزرگوار پس از 9 سال تحمل اسارت و جراحت 22 تیر ماه 76 در بیمارستان ساسان تهران به شهادت رسید.ک/4
7338/686/ 605

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن