تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دخالت دولت در تعيين تعرفه‌هاي بندري خلاف توافقات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۹:۴۲ق.ظ)
دخالت دولت در تعيين تعرفه‌هاي بندري خلاف توافقات است رئيس انجمن كشتيراني و خدمات وابسته گفت: انجمن و سازمان بنادر توافقات خوبي با يك‌ديگر داشتند كه در حد همان توافق باقي ماند.
به گزارش خبرگزاري موج، حمزه كشاورز، رئيس انجمن كشتيراني و خدمات وابسته، با اشاره به صحبت‌هاي اوليه وزير راه و شهرسازي در مورد تلاش براي كاهش دخالت‌هاي دولت و آزادسازي فعاليت بخش خصوصي، گفت: متأسفانه اين رويكرد اوليه فراموش شده است. اين انجمن با توافقاتي كه طي مذاكرات خود با وزارتخانه داشت به اين نتيجه رسيد كه نظرات مشورتي را در اختيار معاونت‌هاي زير مجموعه با هدف ارتقاي سطح تصيمات قرار دهد كه در حال حاضر اين‌گونه نيست.
وي ادامه داد: انجمن و سازمان بنادر توافقات خوبي با يك‌ديگر داشتند كه در حد همان توافق باقي ماند.
کشاورز افزود: پايين نگه‌داشتن تعرفه‌ها به معناي ارزان شدن بهاي كالا نيست بلكه اين اقدام به دليل افزايش هزينه‌ها موجب بالا رفتن قيمت كالاها مي‌شود.
كشاورز در بخش ديگري از سخنان خود به عدم توجه دولت گذشته به لزوم توسعه زيرساخت‌هاي بندري و كشتيراني اشاره و تأكيد كرد: ايجاد و توسعه زيرساخت‌ها در اين حوزه زمان‌بر است و قانون عرضه و تقاضا در اين صنعت با ساير بخشها همسو نيست. در ساليان گذشته هيچ اقدامي در راستاي رسيدگي به زيرساخت‌هاي بندري صورت نگرفت بنابراين عقب افتاديم چرا كه امكان‌سنجي‌هاي لازم صورت نگرفته است.
اين فعال اقتصادي صنعت كشتيراني را ستون فقرات تجارت دانست و گفت: به دليل بي‌توجهي‌هاي صورت گرفته، امروز اين بخش دچار مشكل شده و به راحتي نمي‌تواند نياز تجارت را برآورده كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن