تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت میلیارد ریال برای نوسازی بیمارستان امام (ره) اسلام آبادغرب اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشت میلیارد ریال برای نوسازی بیمارستان امام (ره) اسلام آبادغرب اختصاص یافت کرمانشاه - ایرنا - فرماندار اسلام آبادغرب از اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و بازسازی بخش های مختلف بیمارستان امام (ره) این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈکرم محمدیˈ روز یکشنبه در کارگروه بهداشت اظهار داشت: قسمت هایی از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان دچار فرسودگی شده است و به همین دلیل با تلاش فروان موفق به تامین این میزان اعتبار برای نوسازی آن شدیم.
وی همچنین به تلاش های یک ماه گذشته بازرسان شبکه بهداشتی اسلام آبادغرب اشاره و خاطرنشان کرد: در خرداد ماه بیش از یک هزار و 700 مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان صورت گرفت.
محمدی ادامه داد: در نتیجه این بازدیدها 700 کیلوگرم موادغذایی و بهداشتی که تاریخ مصرف آن ها گذشته بود کشف و معدوم شد، ضمن اینکه 12 واحد صنفی متخلف نیز به دستگاه قضایی معرفی شدند.
فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه و با اشاره به نقش و جایگاه بهداشت و اهمیت آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: همه دستگاههای مرتبط با بهداشت باید در جهت رسیدگی به مشکلات و معضلات بهداشتی همکاری داشته باشند و سلامت مردم را در اولویت برنامه هایشان قرار دهند.
کلرزنی بموقع آب شرب شهری و روستایی، برخورد با کشتار غیرمجاز دام، اتلاف سگهای ولگرد، نظارت مستمر برخبازیها و تهیه آب آشامیدنی برای عشایر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
شهرستان اسلام آباد غرب با بیش از 151 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه محسوب می شود.
7458/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن