تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان المپیاد علمی استان کرمان،به مرحله کشوری اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دانش آموزان المپیاد علمی استان کرمان،به مرحله کشوری اعزام شدند خبرگزاری پانا،با بدرقه مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان،دانش آموزان المپیادهای علمی جهت شرکت در مرحله کشوری اعزام شدند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱ تير ساعت 09:22

  سعیدی رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل در آئین بدرقه وتوجیهی دانش آموزان جهت حضور در دوره های آموزشی در شهر تهران گفت:یازده نفر از دانش آموزان المپیادی مرحله کشوری ،جهت شرکت در بیست و چهارمین دوره المپیادهای علمی دانش آموزی کشور در رشته های ادبیات و شیمی ,ریاضیات وزیست اعزام شدندکهدانش آموزان زهرا خالقی از دبیرستان دوره دوم فرهنگ و ریحانه دهقانی از دبیرستان دوره دوم فرزانگان آموزش و پرورش موفق به راهیابی به مرحله کشوری بیست و چهارمین دوره المپیادهای علمی دانش آموزی کشور در رشته های ادبیات و شیمی ,ریاضیات وزیست شدند . 
وی ادامه داد:آریا حلاوتی در رشته ریاضی و کامپیوتر از دبیرستان علامه حلی ناحیه یک ،محمد رضا موحد در رشته شیمی از دبیرستان علامه حلی ناحیه یک،ابوالفضل اسفندیار پور در رشته زیست از دبیرستان علامه حلی ناحیه یک،علی امیر کافی در رشته زیست از دبیرستان علامه حلی ناحیه یک،معین زنگی آبادیان در رشته ادبیات از دبیرستان علامه حلی ناحیه یک،وحدیث افتخاری فر دررشته ادبیات از دبیرستان دخترانه فرهنگ,سیناشول از سیرجان موفق شدند به مرحله نهایی المپیاد کشوری راه پیدا نمایند. وی افزود : مرحله نهایی المپیاد های کشوری دانش آموزان از دوم تیر ماه آغاز می شود و طی سه ماه دوره آموزشی عنوان مدال های طلا ، نقره و برنز این دانش آموزن مشخص می گردد. برگزیدگان مرحله دوم در تابستان سال 93 جهت شرکت در یک دوره آموزشی به باشگاه دانش پژوهان جوان در تهران فراخوانده می‌شوند و پس از تعیین نتیجه نهایی در دوره آموزش تابستانی، حائزین شرایط دریافت مدال های طلا، نقره و برنز این دوره مشخص می شوند. دارندگان مدال طلای کشوری از شرکت در کنکور سراسری دانشگاه ها معاف هستند و به عضویت تیم المپیاد کشوری جمهوری اسلامی ایران در می آیند، دارندگان مدال طلا در دوره ای به مدت یک سال تحصیلی در باشگاه شرکت می کنند و در نهایت از میان آنان تیم های ملی اعزامی به المپیادهای جهانی انتخاب می شوند.    











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن