تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آصفی: شکایت های زیادی از تورهای گردشگری برزیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 آصفی: شکایت های زیادی از تورهای گردشگری برزیل شده است بلو هوریزونته - برزیل - ایرنا - حمیدرضا آصفی عضو ستاد پشتیبانی از تیم ملی فوتبال از افزایش شمار شکایت ها از تورهای مسافرتی در طول برگزاری جام جهانی خبر داد.


به گزارش ایرنا، آصفی در حاشیه ضیافت شام سفیر ایران در برزیل در جمع خبرنگاران درباره انتقاد ایرانی های از تورهای مسافرتی اظهار کرد: ما این مساله را پیش بینی کرده بودیم.
وی افزود: به همین منظور در جلسات متعدد نظرمان را به صورت مکتوب اعلام کردیم که باید یک مجموعه بزرگ و قوی به صورت یکپارچه و با قیمت مناسب ایرانی های علاقه مند به تماشای بازی های جام جهانی به برزیل بیاورد اما متاسفانه این مساله عملی نشد.
آصفی با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم ناراحت هستند و متاسفانه در طول این سفر با سختی هایی مواجه شدند، گفت: اگر سفارتخانه نبود معلوم نبود چه بلایی سر این افراد می آمد.
وی با اظهار تاسف از عملکرد دستگاهی که متولی این کار بود اما این مساله را بسادگی گرفت، اظهار داشت: به اعتقاد من این دستگاه با ساده دیدن موضوع مشکلات بسیار زیادی را برای ایرانی ها به وجود آورد.
آصفی ادامه داد: این موضوع آسیب های زیادی را به هموطنانمان وارد کرد. من در این مدت با افرادی برخورد کرده ام که گفتند برای حمایت تیم ملی ایران و سفر به برزیل60 میلیون تومان هزینه کرده ایم و متاسفانه در این کشور دچار سردرگمی شدند.
وی افزود: ما پیش از این برای جلوگیری از این اتفاق تفاهم نامه خوبی را آماده کرده بودیم و حتی آقای کفاشیان هم آن را امضا کرد تا این تورها به مجموعه بزرگی داده شود اما موضوع به یک باره منحرف شد.
آصفی درباره اقدامات سفارت ایران در برزیل هم گفت: لازم می دانم از زحمات آقای قانع زاده تشکر کنم. من به دلیل اینکه در سال 98 یک جام جهانی را برگزار کرده ام، می دانم کار خیلی سخت است. ایشان فراتر از مسوولیت کار کرده است و وزارت خارجه هم تلاش داشته به این اتفاق بزرگ کمک کند.
وی ادامه داد:وزارت ورزش و جوانان هم تلاش داشت همه چیز به خوبی دنبال شود اما یکی، دو سازمان در داخل متاسفانه به وظایف شان خوب عمل نکردند و از این منظر به سفارت فشار واردشد. در عمل هم اعزام تورها با مشکلات جدی مواجه شد و به هر حال آن طور که لازم بود کارها پیش نرفت.
وی افزود: خوشبختانه بعد از تساوی برابر نیجریه روحیه هواداران ایرانی در برزیل خیلی بالا رفته و ایرانی ها به باخت یک بر صفر هم برابر آرژانتین راضی نیستند و می گویند حداقل باید مساوی کنیم. از یک طرف خیلی خوب است اما از طرف دیگر ممکن است با شکست دربرابر تیم آرژانتین دچار سرخوردگی شویم.
آصفی در عین حال یادآور شد: به نظرم باید واقع بین بود. آرژانتین به عنوان مدعی وارد رقابت ها شد و به لحاظ ستاره هم بهترین تیم جام جهانی است.
وی تصیرح کرد: بازی سختی است اما چیزی که برای ما اهمیت دارد منش و روحیه اخلاق ایرانی است. باید فرهنگ اسلامی و ایرانی را معرفی و روحیه پهلوانی را ترویج کنیم.
آصفی خاطرنشان کرد: نیازی به اثبات خودمان نداریم زیرا دنیا از توانمندی های سیاسی، نظامی و اقتصادی ایران مطلع است و تنها باید فرهنگ و روحیه پهلوانی به جهان معرفی کنیم که در این عرصه نقش رسانه ها از همه مهمتر است.
ورزشی (3)1590 **9122**9250

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن