تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805285585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه ملی اطلاعات نیازمند سیستم های یکپارچه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شبکه ملی اطلاعات نیازمند سیستم های یکپارچه است تبریز - ایرنا - مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات نیازمند سیستم های یکپارچه اطلاعاتی است.


بهمن حسین زاده روز شنبه در همایش راهکارهای یکپارچه سازی مالی و نقش آن در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری سازمان های دولتی با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات به عنوان مهمترین عامل تغییر و تحولات اقتصادی، نقش مهمی در توسعه ایفا می کند، افزود: شبکه ملی اطلاعات، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را تسهیل می کند.
وی با بیان اینکه پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات، نیازمند توسعه زیرساخت های لازم از جمله دیتاسنترها (مراکز داده) در استان هاست، اظهارکرد: شبکه ملی اطلاعات مستقل از دروازه های بین المللی و در عین حال در تعامل مدیریت شده با شبکه جهانی ارتباطات خواهد بود.
حسین زاده با بیان اینکه توسعه متوازن و مدیریت پذیر، سیاست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است، گفت: این اداره کل در راستای نهضت تولید نرم افزار از بخش خصوصی حمایت می کند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه پنجم توسعه 60 درصد خانوارها و 100 درصد فضای کسب و کار کشور باید به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند، اظهارکرد: شبکه ملی اطلاعات موجب توسعه دولت الکترونیک و اصلاح نظام اداری می شود.
حسین زاده با بیان اینکه با الکترونیکی شدن دولت، حوزه خدمات بیشترین اشتغال و ارزش افزوده را خواهد داشت، یادآوری کرد: اشتغال زایی از اولویت های دولت است.
مدیر عامل شرکت مدیریت طرح های عمومی همکاران سیستم هم در این همایش آموزشی با بیان اینکه اطلاعات با ارزشترین عامل توسعه است، بر ضرورت یکپارچگی اطلاعات در سازمان های دولتی و شرکتهای خصوصی تاکید کرد.
سید محمد حیدری با اشاره به اینکه تعدادی از سازمان های دولتی همچنان از روش های دستی و سنتی و یا نرم افزارهای متفاوت اطلاعاتی استفاده می کنند، اظهارامیدواری کرد: با یکپارچه سازی اطلاعات، چالش های مدیران در دسترسی به اطلاعات روزآمد، مرتفع شود.
وی با بیان اینکه روش کنونی جمع آوری اطلاعات در سازمان ها استفاده از سامانه های اطلاعاتی جداگانه هر بخش از سازمان و در نهایت تجمیع اطلاعات است، گفت: این شیوه جمع آوری اطلاعات زمان بر بوده و اطلاعات تجمیع شده توسط واحدهای مختلف به خاطر احتمال خطا قابل اتکا نیست.
حیدری حذف دوباره کاری و تسهیل در تصمیم گیری مدیران را از مزایای یکپارچگی اطلاعات عنوان کرد و افزود: یکپارچگی، رضایت دولت، کارکنان و ارباب رجوع و ذی نفعان سازمان را به دنبال خواهد داشت.
فرهاد نیک نفس مدیر شرکت همکاران سیستم در آذربایجان شرقی هم گفت: این شرکت با به کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه فناوری اطلاعات در سازمان ها و مؤسسات خصوصی و دولتی، می کوشد کسب و کار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود توسعه دهد.
این همایش با حضور مدیران مالی و طرح و برنامه تعدادی از سازمان های دولتی و خصوصی آذربایجان شرقی و غربی به همت شرکت همکاران سیستم برگزار شد.
شرکت همکاران سیستم که در زمینه تولید نرم افزار از جمله نرم افزارهای یکپارچه اطلاعات فعالیت می کند، در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان شرکت برگزیده در محور خدمات الکترونیکی محتوایی، زیر محور نرم افزار، انتخاب شد.
7232/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن