تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار دماوند از آمادگی دستگاههای خدمات رسان در جیلاردنو خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهردار دماوند از آمادگی دستگاههای خدمات رسان در جیلاردنو خبر داد دماوند-ایرنا- شهردار دماوند از آمادگی دستگاه های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و تلفن با هدف ایجاد زیرساخت های لازم در منطقه جیلارد نو شهر دماوند و توسعه ساخت و ساز و آبادانی در این منطقه خبر داد.


ˈعباس صفریˈ در جلسه بررسی ارائه زیرساخت های تاسیسات خدمات رسان شهر دماوند به منطقه جیلارد نو که با حضور رییس و نماینده نهادهای خدماتی و همچنین معاونان شهردار دماوند در سالن جلسات این نهاد شهری برگزار شد، اظهارکرد: استفاده از خردجمعی و همکاری دستگاه های خدمات رسان تقویت مدیریت شهری را به دنبال دارد، چرا که باعث ارائه خدمات مطلوب تر به مردم می شود.
وی ادامه داد: با توجه به رشد روزافزون قیمت ها و از سوی دیگر افزایش ساخت و سازها به ویژه در شهرک های اقماری شهر دماوند، مدیریت درست زمان می تواند هزینه ها را کاهش داده و خدمات زیربنایی را به مراحل تکمیل نزدیک تر کند.
این مقام مسوول به منطقه جیلاردنو شهر دماوند اشاره کرد و گفت: هم اینک شاهد توسعه منطقه جیلارد نو در قسمت جنوبی شهر دماوند هستیم که لازم است از همین ابتدا خدمات زیربنایی این منطقه تامین شود تا شهروندان با آسودگی خاطر نسبت به آغاز ساخت و سازها اقدام کنند.
شهردار دماوند خاطرنشان کرد: شهرداری دماوند با داشتن برنامه های جدید به سوی توسعه پایدار در حرکت است و این مهم همکاری ویژه دستگاه های خدمات رسان را می طلبد.
صفری گفت: برای داشتن منطقه ایی با تمامی امکانات کافی در جیلاردنو و نیز نبود مشکل خدمات زیربنایی در سال های آتی، لازم است قبل از هرگونه ساخت و ساز، مسیر آب، برق، تلفن و گاز این منطقه مشخص شود.
لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور ˈاسداله سلطان محمدیˈمسوول آب و فاضلاب شهر دماوند و نمایندگان دیگر دستگاه های خدمات رسان شهری همچون برق، گاز و تلفن برگزار شد، هر یک نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص فراهم سازی زیرساخت های شهری در این منطقه بیان کردند.
در این جلسه مقرر شد اداره آب، سرانه ارائه خدمات خود را به ازای هر ملک و یا هر قطعه مالکیت، بر حسب جواز صادر شده از سوی شهرداری برای معابر اصلی و فرعی جهت انتقال خطوط آب از شبکه اصلی در منطقه جیلارد نو با همکاری شهرداری جهت دریافت مجوز اقدام نماید.
همچنین در این جلسه اداره مخابرات، گاز و برق آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات و انتقال خطوط گاز و نصب تیرهای برق و ترانس اعلام کردند.
شهر دماوند از جمله شهرهای شهرستان دماوند با چندین شهرک اقماری در منطقه گیلاوند است که با توسعه ساخت و ساز در مناطق جنوبی شهر، شهرداری دماوند در نظر دارد با فراهم سازی زیرساخت های لازم در شهرک جیلاردنو زمینه توسعه این منطقه را فراهم نماید.
تهرام/7246/1457/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن