تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798737676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای شهر قدس: کارگروه تدوین تقویم سالیانه فرهنگی تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای شهر قدس: کارگروه تدوین تقویم سالیانه فرهنگی تشکیل می شود شهرقدس - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر قدس گفت: مقرر شده تا با حضور تعدادی از کارشناسان نهادهای فرهنگی تقویم سالیانه مناسبتها و برنامه های فرهنگی هنری ویژه شهرستان تدوین شود.


ˈخدابخش محمد زاده پودینهˈ جمعه شب در حاشیه مراسم هفته فرهنگی شهرستانها و روز ویژه شهرستان قدس در برج میلاد با بیان تدوین یک تقویم سالیانه برای این اجرای چنین برنامه هایی، افزود: با همکاری همه دستگاههای متولی به خصوص نهادهای فرهنگی نظیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی با تدوین یک تقویم سالیانه از 20 روز مانده به اجرای برنامه ها در صدد دریافت بودجه و اعتبار برای آنها نباشیم.
پودینه با ابراز گلایه از متولیان فرهنگ شهرستان گفت: برنامه ریزی برای برگزاری هر رویدادی نباید به روزهای پایانی و به یک هفته آخر کشیده شود.
وی افزود: امروز در برج میلاد کارهای بسیار خوبی از هنر شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد مشاهده کردیم، که مایه مباهات شهرستان است و به برگزار کنندگان این نمایشگاه و مجریان برنامه تبریک می گوییم.
پودینه در آیین اختتامیه هفته فرهنگی شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد گفت: هفته فرهنگی نشان داد که این سه شهرستان دارای قابلیت های زیادی بوده و کارهای بسیار خوبی از هنرمندان سه شهرستان دیدیم و امیدواریم برپایی این نمایشگاهها به ارتقا و رشد هرچه بیشتر فرهنگ بومی این مناطق منجر شود.
رییس شورای اسلامی شهرستان قدس، ضمن ارائه پیشنهادی در این خصوص گفت: بر این اساس پیشنهاد تشکیل یک کارگروه داده شد که اعضای این کارگروه با ایجاد این تقویم سالیانه، آن را در اختیار مسوولان مربوطه قرار دهند.
وی برپایی جشنواره فرهنگی بومی محلی در قدس را با توجه به توانمندی های موجود در آن عملی دانست و افزود: امید است به زودی این جشنواره راه اندازی شده و در کنارش بازارچه هایی نیز تشکیل شود.
پودینه با نوید برپایی این نمایشگاه در آینده ای نزدیک در شهرستان قدس، گفت: در نظر داریم به مدت یک هفته در محل ورزشگاه ورزشی شهرستان یا محل مناسب دیگری، این بازارچه را به منظور عرضه و نمایش مناسب محصولات هنرمندان شهرستان فراهم کنیم.
وی با اشاره به فعالیت هنرمندان صنایع دستی در شهرستان قدس که تعدادی از آنها، در این نمایشگاه حضور داشتند، گفت: هنرمندان زیادی در این عرصه از گذشته های دور در شهرستان به فعالیت و آموزش مشغول بودند که در حال حاضر و در این نمایشگاه بخشی از آثار آنها به عنوان نمونه عرضه شده است.
وی با اشاره به تعطیلی ناگهانی اداره میراث فرهنگی شهرستان قدس و انتقال آن به شهریار گفت: وقتی در تقسیمات کشوری پذیرفته شده قدس قابلیت ارتقا به شهرستان را دارد، باید مجموعه مدیریتهایش نیز تکمیل باشد و بدون علت نمی توانیم بپذیریم که اداره ای در آن تعطیل شود.
رییس شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرستان نمی توانیم بپذیریم که مردم برای دسترسی به مسوولان دچار سختی و مشقت شوند.
وی با اشاره به سخنان اخیر و اعتراضاتی که فرماندار قدس در جلسات شواری اداری شهرستان در این خصوص ابراز کرده، گفت: در مورد تعطیلی بی دلیل، بدون اطلاع و هماهنگی مسوولان شهرستان، ما نیز با فرماندار محترم موافق هستیم و درخواست پاسخ مناسب از سوی مدیر کل میراث فرهنگی استان را داریم.
پودینه با تاکید بر پیگیری فرماندار در مورد این موضوع از سوی اداره کل میراث فرهنگی، افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهرستان، متولی هنر و هنرمندان نیز هستیم و اعتقاد داریم بدون دلیل موجه، اداره میراث فرهنگی در قدس نباید تعطیل بماند.
وی در مورد تهیه مکان برای ادارات مختلف شهرستان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهرستان، گفت: همانطور که برای سایر ادارات اقدام شده شورا برای تهیه محل مناسب این اداره اعلام آمادگی کرده و در صورتیکه اداره میراث با کمبود نیرو مواجه است، حاضر به تامین آن نیز هستیم و همه اینها به خاطر خدمت رسانی بهتر به هنرمندان شهرستان است.
تهرام/5570/1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن