تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن با ورود به جبهه فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان حجت الاسلام ولی نژاد:
دشمن با ورود به جبهه فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد
گرگان – خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر نقش رسانه در فرهنگ سازی گفت: امروز دشمن با ابزار فضای مجازی در جبهه فرهنگی وارد شده و قصد ضربه زدن به نظام اسلامی ما را دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه دفتر خبرگزاری تسنیم در استان گلستان، با تاکید بر اهمیت رسانه و نقش آن در دنیای امروز ، گفت: رسانه چهار رکن دارد که شامل پیام دهنده، پیام گیرنده، محتوای پیام و ابزار پیام است که البته ابزار پیام بعد ها اضافه شد. وی در توضیح اهمیت نقش و تفکر پیام دهنده در انتقال پیام تصریح کرد: در سال های گذشته انتقال پیام متکلم محور بود و هرچه گوینده می گفت شنوده باید دریافت می کرد، اما هرچه گذشت محوریت از گوینده و فردی خارج شد و به موازات آن شونده و مستمع هم به آن اضافه شد و امروز می بینیم که هر دو به یک اندازه در پیام نقش دارند به همین دلیل تفکر گوینده و نیاز شونده محتوا و نحوه انتقال پیام را تحت تاثیر قرار داده است. وی ادامه داد: شاهد بودیم در برای راهپیمایی 22 بهمن همه رسانه های داخلی همت کردند و تا حضور چشمگیر مردم را داشته باشیم، این سرمایه مردمی باعث شد تا حاصل یک سال سرمایه گذاری دشمن در بخش رسانه از کار بیافتد. حجت الاسلام ولی نژاد با تاکید بر اهمیت محتوا در رسانه ها اظهار کرد: رسانه ابزاری است برای انتقال پیام، ولی باید در نظر داشت هدف وسیله را توجیه نمی کند، این مشروع نیست که برای رسیدن به هدفی از هر ابزاری استفاده کرد. وی اضافه کرد: امروز دهکده جهانی را اطلاعات را به صورت آن لاین و به روز در اختیار مردم قرار می دهد. مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با بیان این که یکی از ویژگی های فرهنگی دیربازده بودن آن است، اظهار کرد: کار فرهنگی در بلند مدت جواب می دهد به همین برخی آن را عیب و برخی هم مزیت می دانند اما باید گفت این نقطه قوت فرهنگ است. وی به 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: جبهه نظامی 8 سال در کشور طول کشید و دشمن بدون کوچکترین دستاوردی از کشور رانده شد اما امروز دوباره در جبهه فرهنگی وارد شده و قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد. حجت الاسلام ولی نژاد ابزار دشمن در جبهه نظامی را فضای مجازی دانست و گفت: همه ما باید به ابزارر فرهنگی مجهز شویم تا در جنگ فرهنگی شکست نخوریم، دشمن گلوگاه ها اطلاعاتی ایجاد کرده و نمی گذارد اطلاعاتی مخالف میلش منتشر شود.


۱۳۹۳/۳/۲۹ - ۱۸:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن