تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسپانيا ، دنباله رو ايتاليا 2010 و فرانسه 2002


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسپانيا ، دنباله رو ايتاليا 2010 و فرانسه 2002
در طول تاريخ پنج مدافع عنوان قهرماني جام جهاني در مرحله گروهي حذف شده اند.

به نقل از آس، به نظر مي رسد که گاهي اوقات قهرماني جام جهاني براي تيم هاي بزرگ بدشانسي مي آورد. در سال 1938، ايتاليا پس از قهرماني جام جهاني تا سال 1950 به مسابقات برگشت که در مرحله گروهي حذف شد. در آن زمان از گروه سه تيمي فقط يک تيم صعود مي کرد. ايتاليايي ها در بازي اول به سوئد باختند و با وجود پيروزي 2-0 مقابل پاراگوئه نتوانستند که به مرحله بعدي صعود کنند.

در سال 1966 نوبت برزيل بود. برزيل که در سالهاي 1958 و 1962 قهرمان جام جهاني شده بود، در دور گروهي جام جهاني انگليس حذف شد. برزيلي ها بازي اول گروه را در مقابل بلغارستان با نتيجه 2-0 پيروز شدند اما با شکست به مجارستان و پرتغال به رده سوم گروه نزول کردند و حذف شدند.

فرانسه، قهرمان جام جهاني 1998 نيز چهار سال بعد خاطره تلخي را تجربه کرد. آنها در دو بازي اول به سنگال و دانمارک باختند و حذف شدند. خروس ها در سال 2006 دوباره به فينال رسيدند و نايب قهرمان شدند اما در سال 2010 دوباره از مرحله گروهي اوت شدند.

ايتاليا ، قهرمان جام جهاني 2006 نيز در جام جهاني 2010 از مرحله گروهي حذف شد. لاجوردي پوشان در گروه بسيار آساني قرار داشتند اما با تساوي مقابل پاراگوئه و نيوزيلند و شکست به اسلواکي از صعود باز ماندند.

اسپانيا در سال 2014 بدترين آمار را از ميان مدافعان عنوان قهرماني داشت. لاروخا با شکست در دو بازي اول باعث شد که بازي با استراليا حالت تشريفاتي پيدا کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/03/29 11:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن