تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط امنیتی ،لیگ باشگاههای عراق را نیمه تمام گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرایط امنیتی ،لیگ باشگاههای عراق را نیمه تمام گذاشت گناوه- ایرنا- فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد: به دلیل شرایط نامساعد امنیتی، رقابتهای فوتبال باشگاههای دسته یک این کشور تعطیل وتیم فوتبال باشگاه پلیس به عنوان قهرمان باشگاههای دسته یک این کشور معرفی شد.


به گزارش ایرنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال عراق ، دربیانیه پایانی نشست فوق العاده چهارشنبه شب اعضای کلیه کمیته های فدراسیون فوتبال عراق آمده است : امکان ادامه رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک به دلیل دشواری انتقال تیمهای به استانهای مختلف عراق ناشی از تحولات اخیر وجود ندارد وفدراسیون بااجماع حاضران تصمیم به تعطیلی کامل رقابتها گرفت.
سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق بعد از این نشست گفت: رقابتها که تاهفته بیست ویکم برگزار شده ادامه نخواهد یافت وتیم پلیس که با43 امتیاز واربیل با 42 امتیاز درمکانهای اول ودوم جدول رده بندی قراردارند به عنوان قهرمان ونایب قهرمان فصل جاری لیگ عراق معرفی می شوند.
علی جبار بااشاره به اینکه به دلیل نیمه تمام ماندن رقابتها این فصل هیچ تیمی ازمجموع 16 تیم حاضر به رده پایینتر نزول نخواهد کرد افزود: تیم های الشرطه(پلیس) واربیل به عنوان قهرمان ونایب قهرمان لیگ دسته یک عراق در فصل آتی و در رقابتهای فوتبال /آسیا کاپ/ به نمایندگی از عراق شرکت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: باتوجه به صعود چهار تیم از باشگاههای دسته دوم به جمع تیمهای دسته یک ، لیگ سراسری کشور عراق درفصل آتی باشرکت بیست تیم برگزار می شود.
گروه ترورسیتی داعش باهمکاری برخی کشورهای منطقه و بعثی های وفادار به رییس معدوم سابق عراق از حدود 10 روز پیش به برخی شهرهای شمالی عراق نفوذ کردند تعداد زیادی از مردم بی دفاع شهرهای تحت تصرف را بطرز وحشیانه قتل عام کردند.
به همین دلیل ،بسیج عمومی برای بیرون راندن تروریستها از عراق شکل گرفته وروند زندگی در تعدادی از استانهای این کشور غیرعادی است.ک/3
7476 ** 1418
انتهای پیام /*

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن