تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد مرکز آینده پژوهی از نیازهای کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایجاد مرکز آینده پژوهی از نیازهای کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه است یاسوج - ایرنا - رییس دانشگاه یاسوج گفت:ایجاد مرکز آینده پژوهی به منظور برقراری ارتباط هدفمند بین حوزه های تصمیم گیر و اجرا با مراکز علمی و دانشگاهی، از نیازهای کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه است.


شاپور رمضانی روز پنجشنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با راه اندازی چنین مرکزی می توان مسایل و مشکلات فعلی و آینده کهگیلویه و بویراحمد و کشور را به درستی ارزیابی و با بهره گیری از توان دانشگاهیان راه حل هایی اصولی برای آنان پیدا کرد.
وی بیان کرد: بدون تردید توسعه همه جانبه و هدفمند هر قوم و منطقه ای بدون طرح و برنامه مبتنی بر مطالعات و پژوهش های عمیق میسر نخواهد بود.
رمضانی اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد نیز برای پیشرفت و توسعه در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند نقشه راهی است که از درون تحقیقات اصولی،علمی و عمیق استخراج شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جای خالی چنین نقشه راهی در حوزه های مختلف در این کهگیلویه و بویراحمد احساس می شود،عنوان کرد: سووالات اساسی زیادی در زمینه استان وجود دارد که هنوز پاسخی دقیق و مبتنی بر تحقیقات علمی به آن داده نشده است.
رییس دانشگاه یاسوج ابراز داشت: بهترین بستر برای مطالعات ساختارمند و انجام پژوهش های علمی، دانشگاه ها است که می تواند با اتکا به مبانی ارزشی، استفاده از تجربیات موجود در جهان و بهره گیری از روش های تحقیق عالمانه به پاسخ های متقن در زمینه توسعه نیافتگی کهگیلویه و بویراحمد و کمک به پیشرفت آن منجر شود.
رمضانی افزود: دانشگاه یاسوج با حدود 200 هیأت علمی دکتری، سالانه حدود یک هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا را پذیرش می کند که این امر به معنای ارایه یک هزار پایان نامه کارشناسی ارشد و یا رساله دکتری در سال است که هر یک برای ارایه پاسخی به یک مساله و نیاز تدوین می شوند.
وی گفت: با وجود چنین ظرفیت هایی در دانشگاه یاسوج و سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد، کمترین ارتباط میان دستگاهای اجرایی و دانشگاه ها برای ارجاع مسایل و مشکلات و بهره گیری از این ظرفیت چشمگیر دیده می شود.
671/7533/627

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن