تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز اميدواري استاندار آذربايجان شرقي براي جشن افزايش توليد گندم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۹:۴۱ق.ظ)
ابراز اميدواري استاندار آذربايجان شرقي براي جشن افزايش توليد گندم جبارزاده گفت: بايد توليد گندم به عنوان يک محصول راهبردي بيش از گذشته مورد توجه فعالان بخش کشاورزي استان قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي در آيين تجليل از توليدکنندگان برتر زيربخش هاي کشاورزي استان با اشاره به نگراني خود در خصوص تامين گندم مورد نياز استان، اظهارکرد: دستيابي به مرز خودکفايي در اين بخش مي تواند دغدغه مردم و به تبع آن مسوولان را کاهش دهد.
وي اضافه کرد: توسعه کشاورزي ماموريت اصلي جهاد کشاورزي است و بايد در اين عرصه از تجربه کارشناسان، دانشگاهيان و صاحب نظران بيش از گذشته استفاده شود. جبارزاده با بيان اينکه حوزه کشاورزي در تمام کشورهاي جهان از اهميت ويژه اي برخوردار است، ادامه داد: اين موضوع در ايران که خواهان استقلال، آزادي و تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي است بيش از ديگر کشورها اهميت مي يابد.
استاندار آذربايجان شرقي با اظهار تاسف از واردات 10 ميليون تن گندم در سال گذشته گفت: نمي توان در اينچنين شرايطي دم از استقلال زد چرا که نبود خودکفايي در اين عرصه مي تواند اهرم فشاري براي کشور تلقي شود.
جبارزاده با اشاره به سابقه استان در زمينه توليد و ذخيره گندم اظهار اميدواري کرد: در سالجاري زراعي که بارندگي هاي خوبي در استان رخ داده است شاهد افزايش قابل توجه ميزان برداشت گندم و برگزاري جشن افزايش توليد در اين حوزه باشيم.
وي تشويق گندم کاران برتر را ضروري دانست و اظهار کرد: اجراي سياست هاي تشويقي مي تواند به دلگرمي فعالان اين عرصه و ايجاد و افزايش رقابت بين گندم کاران منجر شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن