تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818914159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیاری از ساخت‌وسازها فاقد کیفیت و استاندارد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی:
بسیاری از ساخت‌وسازها فاقد کیفیت و استاندارد هستند
واهبی گفت: متأسفانه به دلیل کمبود عوامل اجرایی که دارای مهارت اجرایی هستند، ساخت‌وساز در بسیاری از استان‌‌ها از استاندارد لازم برخوردار نیست.


مرادعلی واهبی، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: عدم وجود مصالح استاندارد، نظارت سازمان‌های ذی‌الربط، کنترل کارگران و نبود نظارت بر مهارت و داشتن گواهی‌نامه معتبر می‌تواند از جمله عوامل تأثیرگذار در ساخت مسکن غیراستاندارد باشد.

وی تصریح کرد: از سازمان‌های مربوطه، شهرداری‌ها انتظار می‌رود با مدیریت یکجانبه و هماهنگ در تمامی بخش‌های ساخت‌وساز نظارت دقیقی را اعمال کنند.

واهبی با بیان اینکه قوانین ومقررات ملی ساختمان باید اصلاح شود اظهار داشت: سیستم ساخت‌وساز باید یکپارچه شود و زیر نظر یک متولی کنترل و مدیریت شود چرا که سالانه ده‌ها میلیون ساخت‌وساز انجام می‌‌شود که در برخی کیفیت پایین است.

عضو هیئت مدیره انجمن سازمان نظام مهندسی تأکید کرد: وضعیت ساخت‌وساز در کشور باید یکپارچه شود و هر کس پاسخگوی نواقص و کاستی‌هایی باشد که در کنترل و نظارت داشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در استان خوزستان کمبود مسکن وجود دارد؟ افزود: در حال حاضر آمار دقیقی ندارم اما با توجه به ضرورت مسکن و مسائل اجتماعی قطعا این طور خواهد بود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن