تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806330705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه دولت ها گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران: همه دولت ها گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال کردند مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: به غیر از دولت بنی صدر همه دولت هایی که سر کار آمده اند، گفتمان انقلاب اسلامی ایران که همان دفاع از مظلوم است را دنبال کرده اند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 5، با حضور مسئول و معاونین بسیج شهرداری، شهردار، قائم مقام و بسیجیان حوزه منطقه برگزار شد.
مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران در این مراسم با اشاره به شاخصه های گفتمان انقلاب اسلامی گفت: ما در بسیج شهرداری به دنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی هستیم و می خواهیم گفتمان انقلاب اسلامی که رسالت اصلی انقلاب است را پیگیری و دنبال کنیم.
مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در برخی موارد یک امر عمومی است افزود: حفظ کیان انقلاب اسلامی ، حفظ آب وخاک و تمامیت ارضی، دفاع از اعتقادات و حفظ استقلال از جمله این موارد است که خیلی از کشورها نیز به دنبال آن هستند برخی اوقات این شاخصه ها، تعلقش مربوط به مااست و ماهیت آن به هویت و اهداف انقلاب ما برمی گردد.
پیرهادی گفت: دفاع از مظلوم در هر جای دنیا، جزء هویت انقلابی ماست و ما وظیفه داریم هرجا ظالمی به مظلومی ظلم کند، ورود پیدا کنیم مبارزه با ظالم و ظلم ستیزی یک از اهداف انقلاب ماست و به همین خاطر است که ما با آمریکایی ها مشکل داریم.
وی ادامه داد: آنها هرجایی هم که پرچم دفاع از مظلوم را بلند می کنند، بواسطه آن است که در آن جا منافعی دارند ولی ما حتی اگر مظلومی برای ما منافعی نداشته باشد، وظیفه داریم برای دفاع از وی اعلام موضع کنیم لذا اختلاف ما با سردمداران آمریکایی، در این زمینه یک اختلاف بسیار جدی است.
پیر هادی اضافه کرد: یکی دیگر از شاخصه هایی که در گفتمان انقلاب وجود دارد، روحیه شهادت طلبی است ما حاضریم برای حق طلبی و اجرای عدالت در دنیا از جان خود بگذریم و به آن افتخار می کنیم.
وی افزود:در حوزه نظام بین الملل نیز مبارزه با تک صدایی و یک جانبه گرایی در دنیا از شاخصه های این گفتمان است که ما به آن اعتقاد داریم و برخلاف ما، آمریکایی ها از تکصدایی و یک جانبه گرایی در دنیا بهره می برند و منافعشان بیشتر تامین می شود.
پیرهادی خاطر نشان کرد: به غیر از دولت بنی صدر همه دولت هایی که سر کار آمده اند، گفتمان انقلاب اسلامی ایران که همان دفاع از مظلوم است را دنبال کرده اند.
وی ادامه داد: ممکن است در دولت های مختلف موضع گیری ها و روش ها متفاوت بوده است، اما همه آنها در این زمینه همگرایی داشته اند.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: ما بسیجی ها هم تکلیفمان روشن تر است، چون قبول کرده ایم در این عرصه پرچمداری کنیم، وظایفی بر عهده ماست که شاخصه هایی دارد. لبه مبارزات ما تیزتر است و حرفهایمان را صریح تر و روشن تر می زنیم.
وی افزود: ما یک خانواده بزرگ در شهرداری تهران هستیم و می توانیم یک مجموعه اثر گذار در شهر تهران باشیم، به همین دلیل وظیفه ما زیاد است و باید نسبت به این گفتمان کار کنیم ما همیشه باید روحیه استکبار ستیزی را در خود زنده نگه داریم و مراقب باشیم از آرمانها و هویت انقلابیمان فاصله نگیریم.
وی یکی از شاخصه هایی رفتار بسیجی را همگرایی سیستمی عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه هایی که امسال ما برای بسیجیان شهرداری تهران در نظر گرفته ایم که از ماه آینده شروع خواهیم کرد، ایجاد همگرایی سیستمی است.
پیرهادی با بیان اینکه سازمان بسیج شهرداری تهران باید در درون خودش و نسبت به مسئولین خودش همگرایی داشته باشد، گفت: نسبت به مسئولین شهرداری تهران نیز باید همبستگی و همگرایی داشته باشیم.
وی بیان داشت: البته مسئله همگرایی در بسیج باید بیشتر باشد و ما به اطرافیانمان بیشتر حساسیت و توجه داشته باشیم و از حقوق آنان دفاع کنیم.
وی با اشاره به ویژگی های رفتاری بسیجی گفت: ما به عنوان یک کارمند بسیجی باید وقت بیشتری نسبت به یک کارمند عادی بگذاریم، باید رفتار متفاوتی داشته باشیم، باید متواضع باشیم، اگر من به عنوان یک مسوول، رفتار متکبرانه ای داشته باشم، دیگران از من خوششان نخواهد آمد برای کارهایی که انجام می دهیم اندیشه درستی داشته باشیم.
مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران در خصوص تحرکات سیاسی و دینی منطقه ابراز داشت: ما وقتی امروز ریشه عملیات تروریستی در جهان را بررسی می کنیم، رد پای آمریکا وغربی ها را در همه این اتفاقات می بینیم آنها به این دلیل که منافعشان در برهه ای از تاریخ با گروهی تطابق پیدا نمی کرد، گروهی را آماده می کردند تا گروه مخالف را سرنگون کنندگروه القاعده و داعش نیز از همین مصادیق هستند.
وی افزود: در همین مسئله تحریم مشاهده می کنیم که رفتار آنها با ملت ما رفتاری غیر انسانی است زیرا آنها نمی توانند ایران توانمند هسته ای و علمی را ببینند و نمی خواهند که ما با تکیه بر توان علمی فرزندان این آب و خاک به قدرت دست پیدا کنیم.
در این جلسه علی حسین مستوفی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج منطقه 5 شهرداری تهران منصوب و از زحمات علیرضا رئیسی فرمانده سابق تقدیر شد.
تهرام/1393/564

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن