تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820831589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج شرکت خدمات مراقبتی در شرق استان تهران فعالیت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنج شرکت خدمات مراقبتی در شرق استان تهران فعالیت می کنند ورامین – ایرنا – رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی ویژه شرق استان تهران گفت : در حال حاضر پنج شرکت خدمات مراقبتی بخش خصوصی در شرق استان تهران فعالیت می کنند .


سرهنگ اردشیرباهنر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : یکی از مهمترین راه های مقابله با سرقت و جلوگیری از افزایش فعالیت سارقان ، افزایش فعالیت های مراقبتی توسط شهروندان ، نیروی انتظامی و شرکت های خدمات مراقبتی است که این امر می تواند در ارتقاء سطح امنیت جامعه نقش به سزایی ایفا نماید .
وی افزود : یکی از بخش هایی که در افزایش سطح امنیت سهم عمده ای دارد ، فعالیت های مربوط به شرکت های خدمات مراقبتی است که در حال حاضر 5 شرکت در مناطق مختلف شرق استان تهران شامل شهرستان های ورامین ، پیشوا ، پاکدشت ، قرچک ، دماوند ، فیروزکوه و پردیس خدمات خود را به مردم ارائه می نمایند .
وی اظهار داشت : بیشترین فعالیت این شرکت های خدمات مراقبتی مربوط به شهرستان پردیس است که این امر به دلیل استقبال مناسب مردم از حضور نگهبانان محله در مناطق مختلف این شهرستان صورت گرفته است .
وی تصریح کرد : هم اکنون بیش از 417 نگهبان محله در قالب شرکت خدمات مراقبتی در شهرستان پردیس فعالیت می کنند که یقینا این امر در ارتقاء سطح امنیت این شهرستان نقش به سزایی دارد .
باهنر کمترین استقبال از شرکت های خدمات مراقبتی را مربوط به شهرستان های ورامین و پیشوا اعلام کرد.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی ویژه شرق استان تهران افزود : طبق قانون ، نگهبانان محله مانند نیروهای پلیس تحت کنترل نیروی انتظامی قرار دارند و 5 درصد از نیروهای این شرکت ها در اختیار نیروهای انتظامی قرار دارند .
وی گفت : نیروی انتظامی آماده همکاری با این شرکت ها به منظور ارتقاء امنیت جامعه است .
تهرام564/7254

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن