تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804815968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در حال صعود به قله ها است/ بحران های منطقه‌ای بدون نقش آفرینی ایران حل شدنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



جلیلی در سیرجان:
ایران در حال صعود به قله ها است/ بحران های منطقه‌ای بدون نقش آفرینی ایران حل شدنی نیست خبرگزاری رسا ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که ما امروز در پیچی تاریخی قرار داریم گفت: صعود کشور ما به قله ها این پیچ تاریخی را نشان می دهد



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در اجتماع مردم سیرجان گفت: در فرازی از سخنان مقام معظم رهبری به توجه مردم به حقیقت حضور ما در یک پیچ تاریخی اشاره شد؛ این جمله به چه معناست و پیچی که وجود دارد چیست؟
 
وی در ادامه افزود: وقتی انسان مسیری را طی می کند گاهی در راه مسیر تغییر می کند اما در زمان حاضر این نقطه ای که مسیر امروز را تغییر می دهد کجاست؟ ما باید این مسیر را بشناسیم تا پیچ را بشناسیم زیرا پیچ برای حرکت است نه توقف و مسیری جدید باز می شود.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در نیم قرن گذشته مردم ما حرکتی ایجاد کرد و اکنون راهنمای این حرکت می گوید ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم؛ حرکت امام خمینی قرآنی بود و در حال حاضر برای ملت ما تجربه شده است که زمانی خدا و رسول را اطاعت کنیم زنده خواهیم شد.
 
وی عنوان کرد: برای بسیاری مردم دنیا حضور ایران در رسانه های مختلف تعجب است که چرا بین 190 کشور ایران این قدر مطرح است؟ برای پاسخ به این سوال با مناسبات جهانی را بشناسیم و چگونگی مناسبات شکل گرفته را بدانیم.
 
عضو شورای راهبردی سیاست خارجی تصریح کرد: پس از جنگ جهانی دوم کشور های قدرتمند آن دنیا در قرار داد هایی حقوقی را در انحصار خود قرار داده بودند به این دلیل که قدرت و ثروت دارند، و این رسمی کهن است که قرآن نیز به آن به نام استکبار اشاره دارد.
 
وی ادامه داد: در زمان شخصی مانند هیتلر که نظر خود را به عنوان زور تحمیل می کرد اما استکبار امروز با زور و تزویر نظر خود را حاکم می کند دم از دموکراسی و اقتصاد آزاد می زند اما در امور کشور ها دخالت کرده و روابط اقتصادی را با ایران منع می کند؛ در سفری که اخیرا خانم اشتون به ایران داشتند گفتم شما ادعای دموکراسی دارید اما در مقابل دستگیری رئیس جمهوری پیشین مصر سکوت کردید.
 
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی افزود: در سفری که به ژاپن داشتم از بسیاری افراد دیدم که وقتی سخن از حادثه هیروشیما می آید می گویند این بمباران حق ماست.
 
وی با اشاره به پشتیبانی قدرت های بزرگ از صدام، اظهار داشت: کشور هایی که در حال حاضر ما را از انرژی هسته ای منع می کنند و با ما صحبت می کنند سلاح های شیمیایی صدام را تأمین می کرده و این را صراحتا اعلام می کنند اما اراده ملت ایران در مقابل آن ها پیروز شد و قدرت های بزرگ نتوانستند پیروز شوند.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به صلوات شعبانیه گفت: در صلوات شعبانیه می خوانیم ائمه کهف حصین هستند یعنی پناهگاه هایی محکم بوده که همانند کشتی شناوری هستند و می توانند ما را به جلو می برند و این علتی است که ما نه تنها در مقابل مستکبرین می ایستیم و مقاومت می کنیم بلکه پیشرفت نیز می کنیم.
 
وی ادامه داد: مسؤول سیاست خارجی آمریکا عنوان می کند که جهان از دوران تک قطبی بودن آن خارج شده و شیب سقوطی به وجود آمده، ایران نیز در حال صعود است و بسیاری از تحولات بدون دخالت ایران انجام نمی گیرد؛ این مسأله پیچ تاریخی است و ما باید داشته های خود را بدانیم و به نداشته های ما معطوف نشیم تا پیشرفت کنیم.
 
دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی گفت: این که گزینه نظامی روی میز است تهدید مسخره ای است زیرا اولین گزینه برای مقابله با ایران راه حل نظامی بود و اگر بمباران نیز بشود نمی گوید حق ما بوده و بلکه حق را می شناسد و دنبال آن می رود زیرا آزادی دارد و از بسیاری از دلبستگی های نفسانی به دور است اما کانال های ماهواره ای بسیاری راه می اندازد تا به اسم آزادی انسان ایرانی را دوباره اسیر کنند.
 
وی با اشاره به محاسبات قدرت های استکباری در مورد عوامل پیشرفت ایران اظهار داشت: در محاسبات خود روستایی مانند گنجان را که از هر 10 نفر یک شهید تقدیم کرده را نگنجانده اند و می خواهند این شور را بگیرند و جلوی تکثیر آن را بگیرند تا علاوه بر خرمشهر، جهان را آزاد کرد.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: ویژگی پیچ تاریخی امروز قرار گرفتن جمهوری اسلامی در صعود به قله ها بوده و مقام معظم رهبری هدف و مرحله بعد تمدن اسلامی اسلامی است و شهدای ما تمدنی جدید را نشان می دهد و کسانی را نشان می دهد که با باور به خدا حاضرند کارهای بزرگی بکنند.
 
وی ادامه داد: راکتور تحقیقاتی تهران برای تولید دارو احتیاج به سوخت 20 درصد داشته و در حال حاضر 1 میلیون نفر از این دارو ها استفاده می کنند و به آژانس گفتیم که سوخت 20 درصد را به این علت نیاز داریمبا وجود مانع تراشی دشمن به این موفقیت دست یابد.
 
این استاد دانشگاه امام صادق با بیان صعود به قله ها به عنوان ویژگی این پیچ تاریخی کنونی، ادامه داد: ما می توانیم در اقتصاد و هنر هم هنرنمایی کرده و حماسه هایی رقم بزنیم همان گونه که جوانی از روستایی به جبهه می رفت و پس از چندی فرمانده گردان می شد؛ در محیطی پرورش می یافت که رقابتی نبوده و مدیریت جهادی نیکویی حاکم بود؛ آن جوان امروز نیز می تواند استعداد های خود را بروز دهد و همان جوانی که دنبال کار می گردد کار آفرین شود.
 
گفتنی است سعید جلیلی همچنین با مردم روستای گنجان و قنات ملک رابر دیدار کرد و به عیادت پدر سردار حاج قاسم سلیمانی رفت./9704/پ201/ج
 




۱۳۹۳/۳/۲۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن