تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802748340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکارچیان دو راس کل در دام ماموران یگان حفاظت محیط زیست طارم گرفتار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شکارچیان دو راس کل در دام ماموران یگان حفاظت محیط زیست طارم گرفتار شدند زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: شکارچیان متخلف دو راس کل در دام ماموران یگان حفاظت محیط زیست طارم گرفتار شدند.


امجد باقری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: درپی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر شکار دو رأس کل در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر طارم، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری این سه شکارچی متخلف شدند.
وی با بیان اینکه این اداره کل بدون هیچگونه اغماضی پیگیری های لازم را در خصوص دستگیری و برخورد قانونی با متخلفین انجام می دهد، اظهارکرد: از این شکارچیان متخلف، یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی، پوست و شاخ کل، کشف و ضبط و پرونده آنان نیز جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی زنجان شد.
مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: به رغم تذکرات و اطلاع رسانی های انجام شده درخصوص برخورد جدی با متخلفین شکار و صید حیوانات، متأسفانه برخی افراد هشدارها را جدی نگرفته و مرتکب تخلف می شوند.
باقری همچنین از نجات دو بحله جوجه سارگپه از داخل زباله های شهری توسط رفتگر شهرداری زنجان خبر داد و افزود: مامور زحمت کش شهرداری زنجان هنگام جمع آوری زباله های خانگی در یکی از شهرک های مسکونی این شهر، متوجه قرار گرفتن این دو بحله جوجه سارگپه در داخل کیسه در بسته شده و آنها را بلافاصله به اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان تحویل داد.
وی با تقدیر از این اقدام درخور توجه و شایسته مامور شهرداری زنجان ˈایمانیˈ قدردانی و تصریح کرد: به احتمال بسیار فرد یا افرادی این دو جوجه پرنده را از لانه برداشته و بنا به دلایلی از نگهداری آنها در منزل پشیمان شده و در داخل زباله ها رها کرده اند.
وی با تاکید براینکه افراد از تخریب لانه پرندگان جدا خودداری کنند تا طبیعت از وجود آنها بهره مند شود افزود: این دو بحله جوجه سارگپه نجات یافته ، تحت مراقبت محیط بانان پاسگاه سهرین بوده و به صورت دستی تغذیه می شوند.
باقری از شهروندان و روستاییان استان زنجان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را سریعا به صورت حضوری و یا با شماره تلفن های 33554001 و 09392888657 محیط زیست اطلاع دهند تا اقدمات لازم از سوی عوامل ذیربط انجام شود.
منطقه شکار ممنوع خرمنه سر در شهرستان طارم به عنوان یکی از قابلیت های مهم و مورد تاکید در بحث اکوتوریسم مطرح است که دارای مجموعه های قابل توجه از گله های قوچ و میش ارمنی است.
به گزارش ایرنا، منطقه شکار ممنوع خرمنه سر جزو مناطق بکر و دست نخورده در کشور است و باتوجه به برخورداری از پوشش گیاهی مناسب، جنگل های ارس و بلوط و همچنین به عنوان مسیر شناخته شده برای طبیعت گردان و کوهنوردان مسیر ماسوله مطرح است.
597/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن