تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801195256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پولادي: هدف ما خوشحالي مردم بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پولادي: هدف ما خوشحالي مردم بود
مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: به مردم قول داديم با تمام وجودمان براي خوشحالي آنها تلاش کنيم که خوشبختانه اين اتفاق افتاد.

مهرداد پولادي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص تساوي مقابل نيجريه اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که مردم ايران و خيلي از فوتبالي‌ها از نتيجه ما مقابل نيجريه خوشحال هستند. ما تمام سعي و تلاش‌مان را کرديم که در اولين گام به سرنوشت اسپانيا و پرتغال دچار نشويم.

وي افزود: دومين هدف ما اين بود که مردم از ما راضي باشند و از نتايج ما خوشحال شوند که اميدوارم اين اتفاق در بازي با نيجريه افتاده باشد. اگر ما به موفقيتي رسيديم همه با هم بوديم و با تمام وجود تلاش کرده‌ايم.

پولادي در مورد اينکه در دو صحنه باعث شد توپ وارد دروازه ايران نشود، گفت: در صحنه اول بازيکن حريف را پشت خودم حس کردم و هيچ‌وقت در بازي‌هاي حساس ريسک نمي‌کنم به همين دليل توپ را سريعاً به بيرون زدم تا پشت 18 قدم نصيب بازيکن حريف نشود در صحنه دوم نيز با توجه به شرايط مسابقه وقتي توپ را ديدم فقط مي‌توانستم با سر آن را نگه دارم که خدا را شکر اين اتفاق افتاد. مهم بسته نگه داشتن دروازه ما بود و همه در اين راه تلاش کردند.

وي در درباره بازي با آرژانتين تاکيد کرد: بازي سخت و حساسي را در پيش داريم. هر تيمي مقابل آرژانتين قرار مي‌گيرد قطعاً اين تيم را بسيار خوب مي‌شناسد ولي من همين قول را به مردم خوب ايران و فوتبالي‌ها مي‌دهم که با همه وجود‌مان مقابل بهترين‌هاي دنيا بازي کنيم تا امردم از ما راضي باشند. البته ما براي رسيدن به هدف‌مان بايد بسيار منطقي و با تمرکز به ميدان برويم اما مطمئن باشيد نه ترسي داريم و نه از پيش بازنده هستيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/03/28 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن