تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802721333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی: معصومه آباد اسوه زمان ما است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مراسم رونمایی از تقریظ امام خامنه‌ای بر کتاب "من زنده‌ام"
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی: "معصومه آباد" اسوه زمان ما است
"معصومه آباد" برای زمان ما و مردمان اسوه، معلم و استاد هستند آسان نیست که یک دختر تنها، چهار سال اسیر دشمن و دور از خانواده اش باشد.


به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، چهارمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و مراسم رونمایی از تقریظ امام خامنه‌ای بر کتاب "من زنده‌ام" عصر امروز 27 خردادماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد. 


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم گفت: قلم چیزی است که خدا به آن قسم یاد کرده است. اموری که در قرآن به آن یاد شده امور مقدسی‌ هستند که در عرف جوامع انسانی جایگاه ویژه‌ای دارند که "قلم" از جمله آنها است. 


وی ضمن اشاره به نقش پیامبر اسلام در تشکیل جامعه اسلامی و بعد از ایشان امام خمینی (ره) در تشکیل انقلاب اسلامی گفت: بارها در قران و تاریخ شاهد تحقیر و صدمه زدن به زنان بودیم اما وجود پیامبر اکرم (ص) و تربیت تاثیرگذار او نسبت به آن جامعه باعث رشد بهتر آن جامعه شد  و بعد از ایشان نیز توسط امام امت فرزند برومند همان پیامبر از مسائل جاری در جامعه پیش از انقلاب جامعه‌ای ساخت که نمونه شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: وضعیت تهران قبل از انقلاب به گونه‌ای بود که در کنار مساجد میخانه‌ها برپا بود و مومنان جرات علنی کردن ایمان خود را نداشتند. به عنوان نمونه یکی از دوستانم در نیروی هوایی پیش از انقلاب می‌گفت که نمی‌توانست علنا نماز بخواند و باید بر روی یک مقوا در دستشویی نماز می خواند. 


رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: کسانی که امروز زاویه دارند یادشان رفته که در روزهای پیش از انقلاب عموم مملکت در دست افراد نابخرد، هوس‌باز و عیاش بود یکی از عوامل صریح سقوط خاندان پهلوی وجود همین فسادها در خانواده‌های آنها و علف‌های هرزی بود که در اطرافشان وجود داشت. امام از همین مردم، چنان انقلابی به پا کرد که نمونه‌اش خانم معصومه آباد نویسنده "من زنده‌ام" است. 


وی بیان کرد: در یکی از شهرهای روسیه فردی را دیدم که در جلوی آینه اتومبیلش عکس مقام معظم رهبری را چسبانده بود که ایشان نه تنها رهبر شما بلکه رهبر ما نیز است. انقلاب کار خود را کرده است سرنخ وضعیت حال حاضر در عراق به سرویس های بیگانه بر می گردد که داعش و تفکیری ها از جنس همان خوارجی هستند که به امیرالمومنین می‌گفتند خارج شده‌ای و باید توبه کنی.


محمدی گلپایگانی با اشاره به وضعیت ایران در دفاع مقدس اظهار داشت: شرق و غرب عالم برای نابودی انقلاب متحد شده بود و سیل اسلحه در دست دشمن بود اما دست ما خالی بود. ما در اولیات لوازم جنگ مانده بودیم اما با نفس گرم امام که یک بار فرموده بودند جبهه‌ها را پر کنید همه مردم سرازیر به سمت جبهه‌ها شدند. کودکانی بودند که با دست بردن به شناسنامه‌ها می‌خواستند خود را به خط مقدم برسانند. "معصومه آباد" برای زمان ما و مردمان اسوه، معلم و استاد هستند آسان نیست که یک دختر تنها، چهار سال اسیر دشمن  و دور از خانواده اش باشد.



وی هم چنین در خصوص دیدار رهبر با عوامل فیلم "شیار 143 "خاطرنشان کرد: سازندگان فیلم "شیار 143" به حضور رهبری رسیدند و رهبر بسیار از فیلم آنها تعریف کردند بحث در این فیلم در زمینه فداکاری یک مادر بود چراکه نقش اساسی در انقلاب و دفاع مقدس را زنها دارند.


گلپایگانی در پایان صحبت هایش گفت: رهبر کشور را به جایی رساندند که دنیا روی ایشان حساب می کنند و از این مسائل چون کتاب "من زنده ام" غافل نیستند. بزرگ کردن فرزند پدر و مادر را پیر می کند اما مادران شهدا فرزندان خود را روانه جبهه کردند مقام معظم رهبری به تهیه کننده این فیلم فرمودند »بیش از هزاران ملاقات با خانواده های شهدا داشتم اما یکبار از مادر شهیده شکوه و شکایتی نشنیدم«. به چنین رهبر و مادران افتخار می کنیم.



 
انتهای پیام/اق






تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن