تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803066883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش 7 فیلم 100 ثانیه ای از شبکه دو / حضور 100 ثانیه ای بهروز شعیبی در شبکه دو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پخش 7 فیلم 100 ثانیه ای از "شبکه دو" / حضور 100 ثانیه ای بهروز شعیبی در "شبکه دو"
مدیر گروه فیلم های تلویزیونی "شبکه دو" از پخش فیلم های کوتاه"براي فرزندم"، "گره"، "قطره قطره"، "شما چند نفرید"،"زندگی شیرین"،"با جماعت" و "لالایی"در قاب "دو درصد" این شبکه خبر داد.


به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، ‌مدير گروه فيلم هاي تلويزيوني گفت: هفته جاری متناسب با مناسبت های تعیین شده، روز جهاد کشاورزی،‌ شهادت شهيدان مؤتلفه و ‌روز بيابان زدايي، همچنین با توجه به اولويت‌هاي مهم شبكه مانند خانواده و كودك، 7 فيلم  در قاب «دو درصد» از شبكه دو پخش مي‌شوند.
 
مهدی کریمی افزود: در هفته جاری بهرز شعیبی با بازی در فیلم کوتاه «براي فرزندم» به شبکه دو می آید، این اثر چند ثانیه از زندگی پدری را به تصویر می کشد که فرزند خود را به پارک برده است.
 
وی گفت: فیلم «گره» به کارگردانی امید حسن زاده هم به صورت نمادین به موضوع دوام و استحکام بخشی مشکلات به زندگی پرداخته شده، اینکه گاهی دشواری ها چه ثمرات خوبی در زندگی افراد خواهند داشت.
 
کریمی با اشاره به پخش فیلم کوتاه «قطره قطره» به کارگردانی سیدسجاد موسوی هم گفت: این اثر با محوریت توجه به محیط زیست تولید شده و درباره پسر بچه‌ای است تلاش می کند از هدر رفتن آب جلوگیری کرده و هسته ای را برای استفاده درست از آب و خاک در باغچه می کارد.
 
وی تصریح کرد: در «شما چند نفرید» کاری از امیرحسین ریواز هم زندگی مادر رزمنده مفقود الاثری به تصویر کشیده شده که در تنهایی خود با عکس پسرش صحبت می‌کند و همچنان منتظر اوست.
 
کریمی ادامه داد: «زندگی شیرین» کاری از علی یکتاست، این فیلم کوتاه که به مناسبت روز جهاد کشاورزی پخش خواهد شد، درباره دو برادر زحمت کش است كه ضمن درس و بحث حوزه و مدرسه، كشاورزي نيز مي‌كنند.
 
مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تصریح کرد: فيلم زيبا و هنري«لالایی» هم  با رويكرد خانواده و كودك توليد شده و درباره مادری است که برای فرزند آیه 16 سوره لقمان را با ترجمه می‌خواند.
 
وی گفت: «با جماعت» کاری از هادی نادری هم روحانی ای را نشان می‌دهد که در هنگام شروع نماز جماعت در حرم مطهر امام رضا (ع) متوجه می‌شود دستش بریده و وضویش باطل شده است، سریع به وضوخانه رفته و تجدید وضو می‌کند اما زمان برگشت پیرمرد ناتوانی را می‌بیند که نیاز به کمک دارد.
 
کریمی در توضیح فیلمهای 100 ثانیه ای هم گفت: فیلم 100 ثانیه ای نه تیزر تبلیغاتی ، نماهنگ و یا بخشی از یک فیلم بلند، فیلم 100 ثانیه ای گونه ای از فیلم سازی است که می تواند در هر ژانری رئال ، مستند و ..ساخته شود.
 
وی ادامه داد:این فیلم ها حامل  پیام‌های اخلاقی و تعلیمی هستند و  تفاوت آن با تله فیلم در مدت زمان، نحوه روایت، ایجاز و خلاقیت آنهاست.
 
این مدیر مسوول گفت: شبکه دو فیلم های 100 ثانی ای را با موضوعات اخلاق، فرهنگ کتابخوانی، محیط‌زیست، سبک زندگی اسلامی ایرانی، خانواده، ‌صرفه جويي، جمعیت، مناسبت‌های مذهبی و ملی و ... در قالب قاب »دو در صد» به مخاطبان خود  ارائه می دهد.
 
« دو در صد » حاصل همكاري دبيرخانه جشنواره صد و گروه فيلم هاي تلويزيوني شبكه دو سیما است، این قاب  روزانه در  سه باکس 9:30، 17:30 و 23:30 روی آنتن تلویزیون می رود.



انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن