تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس موسسه حکمت و فلسفه ایران:سرعت عمل دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت شایسته تجلیل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس موسسه حکمت و فلسفه ایران:سرعت عمل دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت شایسته تجلیل است دزفول - ایرنا- امام جمعه موقت دزفول و رییس موسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: سرعت عمل دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور بی نظیر، ارزشمند و شایسته تجلیل است.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈعبدالحسین خسروپناهˈ روز سه شنبه در آیین بهره برداری از هشت طرح بهداشتی ، درمانی و آموزشی در دزفول اظهارکرد:طرح تحول نظام سلامت اقدامی ارزشمند در راستای کاهش هزینه سنگین درمان از دوش محرومان است.
وی افزود: اقدامات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان در کشور صورت گرفته که حاصل تلاش دولت و مشارکت خیرین است.
حجت الاسلام خسروپناه گفت:باید زمینه مشارکت بیشتر افراد خیر را در حوزه بهداشت و درمان فراهم کرد.
رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در ادامه با اشاره به آموزه های اسلامی و تاریخ علم پزشکی، افزود:در کنار توسعه طب جدید و بهره گیری از آخرین دستاوردهای پزشکی نوین،نباید از طب سنتی غافل شد.
دکتر خسروپناه گفت: طب گیاهی به عنوان مکمل طب شیمیایی باید مورد توجه مراکز آموزش عالی و پزشکی کشور قرار گیرد.
حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ امام جمعه دزفول نیز در این آیین در سخنان کوتاهی از تلاش صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان تجلیل کرد و گفت:دزفول دارای ظرفیت بالایی در بخش های مختلف است که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت:دزفول در حوزه بهداشت و درمان به جمعیتی معادل دو و نیم میلیون نفر ساکنان شهرهای شمال خوزستان و برخی شهرهای استان های همجوار خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می کند.
ˈعبدالرحیم صائمیˈ افزود: وضعیت امکانات درمانی در دزفول اکنون به سطحی رسیده که نه تنها نیاز به ارجاع بیمار به سایر شهرهای کشور برای ادامه درمان نیست بلکه پیچیده ترین اعمال جراحی از جمله جراحی قلب باز با استفاده از تجهیزات نوین پزشکی در بیمارستان دزفول انجام می شود.
در این آیین هشت طرح بهداشتی ، درمانی و آموزشی شامل بخش آی سی یو بیمارستان دزفول ، دو مرکز بهداشتی درمانی ، بخش ان سی یو نوزادان بیمارستان نظام مافی شوش ، دستگاه برونکوسکوپی ، بخش پذیرش و نیز کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی دزفول که با صرف 40 میلیارد ریال اجرا شده به بهره برداری رسید.ک/2 648 / 640

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن