تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون های فناور کارآفرین در مساجد کشور تاسیس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امضای تفاهم نامه ای با رویکردی جدید به پیوند دانشگاه و مسجد؛ کانون های فناور کارآفرین در مساجد کشور تاسیس می شود تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در راستای هم افزایی، استفاده متقابل از توان و ظرفیت دانشگاه و کانون های فرهنگی هنری مساجد، تفاهم نامه ای با ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور منعقد کرد.


به گزارش روزسه شنبه ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، مراسم امضای این تفاهم نامه ی 8 ماده ای با حضور حجت الاسلام ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، معاونین وی و رضا روستا آزاد رییس و برخی از مسئولین دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
این تفاهم نامه با موضوع راه اندازی کانون های فن آور کارآفرین، آموزش کارآفرینی فرهنگی، توسعه سواد دیجیتال در بستر آموزش الکترونیک برای اعضای کانون ها و کتابخانه های مساجد، توانمندسازی نخبگان و کادر تخصصی کانون های فرهنگی هنری مساجد در موضوع کارآفرینی و فناوری، ایجاد دالان فناوری با رویکرد فرهنگی در کانون های فرهنگی مساجد و ارتباطی مستحکم بین دانشگاه و مساجد کشور به امضا رسید.
بنا بر این گزارش، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی دانش بنیان با استفاده از ظرفیت کانون های مساجد کشور، ارتباط دانشگاه، صنعت و مسجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد، توسعه فناوری های نوین و زیرساخت های فناوری ارتباطات در کانون های فرهنگی مساجد و توانمندسازی نخبگان و کادر تخصصی کانون های مساجد در موضوع کارآفرینی و سواد دیجیتال از اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.
انجام هماهنگی های سازمانی و بین سازمانی در جهت تحقق اهداف تفاهم نامه، نظارت بر فرایندهای اجرایی و آموزشی، مدیریت سامانه آموزش الکترونیک کانون های مساجد و پرتال ستاد عالی، پیگیری راه اندازی کانون های تخصصی نخبگان و کارآفرین براساس ضوابط موجود و به حد مقدور و حمایت از آثار و تولیدات فاخر کارآفرینان و نخبگان مسجدی و ایجاد بازار فروش از جمله تعهداتی است که به امضای دو طرف رسیده است.
فراهنگ(1) **9118**1588

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن