تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801191095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ملي مقابله با بيابان زايي تدوین می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دانش و فناوری
برنامه ملي مقابله با بيابان زايي تدوین می‌شود
بر اساس فرجه زماني اعلام شده از سوي كنوانسيون بين المللي مقابله با بيابانزايي (UNCCD) و زمانبندي پيشبيني شده، مقرر است برنامه ملي مقابله با بیابان زایی کشور بازنگري و پس از تكميل، به کنوانسیون مقابله با بیابان زایی سازمان ملل متحد ارسال شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم باباییان -کارشناس علمی ستاد آب، خشكسالي، فرسايش و محيط زيست معاونت علمي و فناوري ریاست جمهوری اظهار کرد: از آخرين فعاليتهاي صورت گرفته در زمينه بيابانزدايي، فعال كردن مجدد كارگروه ملي بيابان-زدايي است كه متشكل از اعضاي حقوقي و حقيقي و كارشناسان دستگاههاي مختلف بوده كه دبيرخانه آن در سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري كشور مستقر است. وی اظهار کرد: در حقيقت وظيفه اصلي اين كارگروه، بازنگري سياستهاي قبلي مقابله با بيابانزايي به منظور تدوين گزارش کشوری و همسو سازی برنامه هاي ملی با استراتژی ده ساله (2018-2008)است. بر اساس اين معاهده، تمامي كشورهاي ذينفع بايد داراي يك برنامه جامع و مشخص در زمينه بيابانزدايي بوده و با يكديگر مشاركت موثري داشته باشند. وی ضمن اشاره به این موضوع که طي سي سال گذشته فعاليتهاي پژوهشي و اجرايي فراواني در كشور صورت گرفته تصریح کرد: گستره فعاليتهاي ايران در سطح بين الملل در زمينه بيابانزدايي و ايجاد كمربند سبز به ويژه در حواشي كويرها سرآمد بوده و تجربيات بسيار ارزشمندي در اين زمينه كسب شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد : مقرر است اقدامات تمامي دستگاههاي اجرايي كشور در زمينه مقابله با بيابان-زايي و كاهش اثرات خشكسالي گردآوري و از طريق دبيرخانه كارگروه به كنوانسيون بين المللي جهت ارزيابي عملكرد اقدامات، ارسال شود.


۱۳۹۳/۳/۲۷ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن