تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802237356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سیستان و بلوچستان: خاش باید به قطب مهم کشاورزی، گردشگری و معدن استان تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار سیستان و بلوچستان: خاش باید به قطب مهم کشاورزی، گردشگری و معدن استان تبدیل شود خاش، زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به قابلیتهای شهرستان خاش در بخشهای مختلف تاکید کرد: این شهرستان باید به قطب مهم کشاورزی، گردشگری و معدنی استان تبدیل شود.


به گزارش ایرنا، علی اوسط هاشمی روز سه شنبه در اجتماع مردم سنگان واقع در دامنه شرق تفتان که در زیر سایه سروکهنسال 3206 ساله سنگان تجمع کرده بودند، اظهار داشت: نعمت های فراوان خدادادی درجای جای شهرستان خاش وجود دارد که برای بهره مندی مناسب از آنها باید تمامی مسوولان و مردم دست دردست هم دهند.
وی افزود: تشکیل شورای پژوهشی متشکل از علما، نخبگان و اندیشمندان برای استفاده از ظرفیتها و کمک به توسعه همه جانبه منطقه ضروری است.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برنامه ریزی و نگاه کارشناسی برای توسعه منطقه مورد توجه دولت است و باید تلاش کنیم استان سیستان و بلوچستان که از نظرها دورمانده از این ناشناختگی بیرون آید.
وی اظهار داشت: تامین امنیت و کمک به توسعه یکپارچه منطقه با استفاده از توان و ظرفیت مردمان خوب این دیار در اولویت کارهای دولت است.
استاندار تصریح کرد: متاسفانه القائات رسانه ای و دروغ پردازی ها این استان را از نظرها پنهان ساخته و شأن مردمان خوب و نجیب این سامان را در معرض بی مهری قرار داده است.
وی گفت: توصیه ما به فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی این است که برای توسعه مناطق باید برنامه داشته باشند و مردم را در فکرها و ایده هایشان سهیم کنند و از نگاههای ضعیف و غیرخلاق و منابع ضعیف نیز خود را دور سازند.
وی اظهار داشت: دولت در تلاش است که قریب به دو میلیون نفر از جمعیت سیستان و بلوچستان را در مدت سه سال از نعمت گاز بهره مند سازد.
هاشمی بیان کرد: کارهای بزرگ و طرحهای پتروشیمی در شهرهای ایرانشهر و چابهار و پیش بینی ایجاد اشتغال پایدار حداقل برای 20 هزار نفر از شهروندان هر یک از این شهرها در دستور کار دولت است.
وی خاطر نشان کرد: در سه سال آینده 146 هزار هکتار از زمین های استان طرح آبیاری نوین با هدف بالا بردن سطح زیرکشت محصولات، افزایش تولید و بهره وری و ایجاد اشتغال برای حداقل سه نفر در هر هکتار و در مجموع افزون بر500 هزار نفر با پیش بینی هزینه ای افزون بردو هزار و 500 میلیارد تومان در استان اجرا می شود که این کار در نوع خود جاودانه و ماندگار و با ارزش است.

استاندار وجود 300 کیلومتر مرز آبی و اتصال چابهار به آبهای آزاد را نیز از قابلیتهای مهم استان برشمرد و گفت: توسعه سیستان وبلوچستان از دریا می گذرد لذا همگان باید دریا و بندر را راه توسعه و هدف پیشرفت و آبادانی استان بدانیم و از این مزیت مهم به خوبی بهره ببریم.
استاندار در حاشیه بازدید از باغ پسته غلام محمد ریگی پسته کار نمونه خاشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پتانسیل ها و استعدادهای بخش کشاورزی خاش اظهارداشت: نمونه این استعدادها این باغدار و پسته کار زحمت کش است که توانسته از هر هکتار هفت تن پسته برداشت کند و بعنوان پسته کار نمونه الگوی دیگر کشاورزان باشد.
وی گفت: شهرستان خاش قطب تولید پسته، زردآلو، انجیر، معدن و گردشگری استان است.
وی با اشاره به عدالت محوری دولت تدبیر و امید افزود: استانداری با نگاه یکسان و به دور از تبعیض به تمام شهرستان ها، روستاها، اقوام و طوایف نسبت به تقسیم اعتبارات در بخش های مختلف اقدام خواهد کرد و به زودی تحولی بنیادین را در سطح استان شاهد خواهیم بود.
هاشمی در سفر دو روزه به شهرستان خاش از بخش های کشاورزی و گردشگری حاشیه تفتان دیدن می کند. ک/3
7312 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن