تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان جام جهانی شروع ساخت رویای مارسل/تحت هرشرایطی رویای مارسل در برزیل ساخته خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پایان جام جهانی شروع ساخت "رویای مارسل"/تحت هرشرایطی "رویای مارسل "در برزیل ساخته خواهد شد
فیلم سینمایی" رویای مارسل"بعد از مسابقات جام جهانی و حاشیه های پیش آمده در خصوص ساخت فیلم دیگری در برزیل قطعا ساخته خواهد شد.


سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص علت عدم تولید فیلم سینمایی " رویای مارسل" در کشور برزیل گفت: باتوجه به هیاهوی پیش آمده برای برگزاری مسابقات جام جهانی قدری صبر کردیم تا فضا آرامتر شود و به محض پایان یافتن مسابقات و آرامش یافتن برخی موضوعات مطرح شده قطعا فیلممان را تولید خواهیم کرد.
تهیه کننده فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» در پاسخ به اینکه هم اکنون گروه فیلمسازی دیگری در کشور برزیل در حال ساخت فیلمی با نام مشابه فیلم سینمایی "رویای مارسل" در حال ساخت فیلم هستند اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستند "رویای مارسل" توسط بخش خصوصی ساخته می شود و ما به عنوان بخش خصوصی برای اینکه سرمایه گذار در این پروژه دچار لطمه نشود ترجیح دادیم قدری تأمل کنیم تا ببینیم آقایان که دوستان ما هستند می‌خواهند چه کار انجام دهند، گرچه ساخت فیلم آنها با نامی مشابه نام فیلم ما عجیب، بعید و خلاف قانون است اما بیشترشبیه یک شوخی می­‌ماند. وی ادامه داد: چون به دنبال حاشیه و جو سازی نیستیم صبر کردیم تا ببینیم حاصل کار آنها چه می‌شود، اگر قضیه جدی شود و سازمان سینمایی از این فیلم حمایت کرده باشد، با توجه به سوابق موجود قطعا در خصوص سوء استفاده پیش آمده در مورد فیلم پیگیری قضائی انجام خواهیم داد. وظیفه و ماموریت سازمان ها حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصیست، بسیار بعید است سازمان سینمایی به جای حمایت از بخش خصوصی آن را زیر بگیرد و موجب ضرر و زیان مادی و معنوی سینماگران غیر دولتی شود. پروین حسینی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به اتفاق رخ داده در خصوص ساخت فیلم "رویای برزیل" همچنان مصمم به ساخت این فیلم در کشور برزیل هستند ،افزود: ما نمیتوانیم بر اساس هیجان های سیاسی و اجتماعی جامعه موضع کاری مان را عوض کنیم در حال حاضر برای اینکه سرمایه ی سرمایه گذار دچار لطمه نشود،  قدری صبرکردیم تا ببینم طی روزهای آینده چه رخ خواهد داد. تهیه کننده سریال "ساخت ایران"تصریح کرد: هزینه ی پیش تولید 100 میلیونی برای بخش خصوصی بسیار زیاد است و ما تحت هر شرایطی فیلممان را خواهیم ساخت، هنوز بین شوخی یا جدی بودن این قضیه حرف است مگر می‌شود شورای صدور پروانه ساخت سال گذشته برای یک فیلم با این نام که برای نخستین بار در تاریخ فیلمسازی کشور قرار است در برزیل ساخته شود، پروانه ساخت صادر کند و بعد از گذشت مدتی دیگر در اثر کوتاهی و سهل انگاری برای فیلم دیگری با نام مشابه و جهت تولید در کشور برزیل!، پروانه ساخت صادر شود! حسینی در ادامه همچنین به برخی مشکلات جشنواره فیلم فجر که درهر دوره ای شاهد بروز برخی از آنها هستیم اشاره کرد و گفت: متاسفانه جشنواره فیلم فجر در برخی از دوره ها با مشکلات بسیار مهمی روبرو شده است که این مشکلات باعث نادیده انگاشته شدن برخی فیلم های جشنواره فیلم فجر شده است. به طور مثال در جشنواره سی ام فیلم فجر دبیر جشنواره خود ازتهیه کنندگان یک فیلم سینمایی بود که در آلمان ساخته شده بود و هزینه ی زیادی نیز برای ساخت آن انجام شده بود، که اتفاقا آن فیلم بسیاری از جوایز بخش‌های مختلف جشنواره را نیز برد!.
به نظر می رسد فیلم‌سازی که خودش یا موسسه اش در جشنواره فیلم دارد نباید دبیری آن جشنواره را به عهده بگیرد. اگر قرار است هر سال جشنواره ای با کیفیت و به مراتب بهتر از سالیان گذشته آن برگزار کنیم باید بادقت بیشتری آن را برگزار کرده و آن را به دست کسانی بسپاریم که تجربه ی بیشتری دارند. وی افزود: این گونه می‌شود که در جشنواره هایمان نا خود آگاه حق به حق دار نمی‌رسد . تهیه کننده فیلم سینمایی «خاک و مرجان» در پاسخ به اینکه به هنگام اکران این فیلم در ایران حضور نداشته و به همراه کارگردان پروژه" رویای مارسل" به برزیل سفر کرده بودند اظهار داشت: "خاک و مرجان"یک فیلم تجاری نبود و به همین دلیل در شرایط بسیار ناگهانی و بدی اکران شد، زیرا چرخه اکران فیلم با ما هماهنگ نبود و در نهایت مجبور بودیم که در آن زمانی که اعلام شده فیلم را اکران کنیم و یا اینکه دیگر هیچ وقت فیلم اکران نشود. وی ادامه داد: یکی از موضوعات برنامه سینمایی" هفت "معرفی فیلم های سینمایی اکران شده است تا فیلم به مخاطب معرفی شود، اما متاسفانه دوستان ما در این برنامه حتی از ما دعوت نکردند تا در این برنامه حضور پیدا و از فیلم دفاع کنیم . وقتی از دوستانمان در این برنامه سوال کردیم که چرا از ما نخواستند تا دراین برنامه شرکت کنیم، آنها گفتند شما خارج از کشور بودید در حالی که کسی در این خصوص با ما یک تماس تلفنی هم نگرفت و من و آقای اطیابی در ایران حضور داشتیم .
به هر حال به نظر می رسد یا باید فیلم تجاری ساخت یا فیلمی که از حمایت زیر مجموعه های وزارت ارشاد برخوردار باشد تولید نمود تا دچار این مشکلات در جشنواره فیلم فجر، اکران و حتی برنامه ی هفت، نشود. پروین حسینی همچنان در خصوص درج اشتباهی نام بازیگر نقش اول این فیلم سینمایی "خاک و مرجان " که خود فیلمنامه نویس پروژه نیز بوده است بر روی لوح فشرده این فیلم که توسط موسسه رسانه های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی شده است اظهار داشت: سهل انگاری یکی از مسئولین طراحی پوستر باعث رخ دادن چنین موضوعی شده بود. من از این موضوع اطلاعی نداشتم و اگر تایید طرح نهایی پوستر طبق روال با بنده هماهنگ می شد هرگز اجازه نمیدادم چنین اتفاقی رخ دهد.
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن