تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802401440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدر شهید: کمک به نیازمندان بارزترین ویژگی شخصیتی شهید زمانی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پدر شهید: کمک به نیازمندان بارزترین ویژگی شخصیتی شهید زمانی بود سنندج- ایرنا- پژمان زمانی شهیدی که همواره کمک به فقرا و نیازمندان برایش در اولویت قرار داشت در 13 فروردین سال 1390 در محل خدمت خود واقع در کانی کبود از توابع شهرستان مریوان به دست گروه پژاک به شهادت رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید پژمان زمانی سال 1369 در خانواده ای پنج نفره در شهرستان سنندج دیده به جهان گشود و دوران ابتدایی را در مدرسه 13 آبان این شهرستان به پایان رساند و دوره راهنمایی را نیزدر روستایی دادانه از توابع شهرستان سنندج گذراند.
شهید زمانی سپس برای ادامه تحصیل به شهرستان سنندج بازگشت و دوران متوسطه را در رشته ریاضی فیزیک در دبیرستان شهید رنج آوری این شهرستان به پایان رساند و موفق به اخذ دیپلم شد.
وی پس از گذراندن دوره پیش دانشگاهی به دلیل علاقه وافری که به خدمت به نظام و انقلاب داشت در تاریخ 13 تیر سال 88 به استخدام مرزبانی نیروی انتظامی درآمد و پس از 9 ماه خدمت در کرج با درجه گروهبانی به خدمت در روستای سیاناو بخش کانی کبود از توابع شهرستان مریوان مشغول شد.
این شهید بزرگوار با وجود سن کمی که داشت با تمام توان در خدمت نظام و انقلاب بود و در مدت کوتاه خدمت خود در مرزبانی نیروی انتظامی با شجاعت تمام از مرزهای استان و کشور دفاع کرد.
شهید پژمان زمانی ساعت یک بامداد 13 فروردین سال 1390 همراه با 9 نفر از همرزمان خود در حین انجام وظیفه مورد حمله گروهک های تروریستی پژاک قرار گرفت و در این درگیری، این شهید بزرگوار به همراه سه تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.
پدر شهید زمانی درباره ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگوار به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود سن کمی که داشت بسیار کم توقع، شجاع، دست و دلباز و علاقمند به کسب و کار بود حتی وقت هایی که به مرخصی می آمد در نانوایی خودمان مشغول به کار می شد.
انور زمانی افزود: به اندازه ای به دستگیری از فقرا و نیازمندان و کمک به آنان توجه نشان می داد که خود من تعجب می کردم و چنین حرکاتی از جوانی به این سن و سال برایم دور از انتظار بود.
وی اظهار کرد: شهید زمانی در دوران تحصیل نیز بسیار درسخوان بود و علاوه بر کتاب های درسی چندین کتاب قران داشت و در تمامی ایام سال بویژه ماه مبارک رمضان پس از افطار حتما یک جزء از قرآن کریم را تلاوت می کرد.
این شهید بزرگوار یک هفته قبل از اینکه به شهادت برسد به دیدار خانواده اش به روستای دادانه برمی گردد و از هفتم تا 11 فروردین در کنارخانواده اش بوده و پس از بازگشت به محل خدمتش در روز 11 فروردین، سیزدهم همان ماه به شهادت رسید و در روستای دادانه محل زندگی خانواده اش به خاک سپرده شد.
پدر این شهید گفت: هرچند داغ از دست دادن فرزند بسیار سنگین است اما همین که به دنبال اهداف خود رفته و در راه دفاع از مرزهای ایران اسلامی به شهادت رسیده است به ما صبر و آرامش می دهد.
شهید زمانی خاطرات خود در دوران تحصیل، خدمت در مرزبانی و غیره در دفتری نوشته است به گفته پدر وی آخرین یادداشت این شهید بزرگوار مربوط به یک روز قبل از شهادتش و بدین مضمون است:ˈخوش به حال کسی که می میرد و یادش همواره باقی می ماندˈ.ک/4
/5337348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن