تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804083056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان ازدواج مي کنند!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۳ (۱۷:۹ب.ظ)
حساب قرض الحسنه بازکنيد؛ جوانان ازدواج مي کنند! چندي است که براساس فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر توجه ويژه به امر ازدواج و تسهيل و تسريع در اين امر برسر زبان ها افتاده و طبعا ارگان ها و نهادهايي نيز به منظور هر چه زودتر عملياتي شدن اين فرمايشات در جامعه در حال اقدام هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ايجاد فضايي امن و لذت بخش و در عين حال مساعد اقتصادي براي جوان امروز که در دنياي پرهياهو و البته خطرناک تکنولوژي با عنوان و اقسام جذابيت هاي مجرد بودن مواجه بوده و از طرفي با غول بزرگي با نام امرار معاش خانواده و گذران زندگي روبرو است، مشکلي است مشهود و واضح که قاعدتا مي بايست ريشه انرا در مسائل و مشکلات پيش روي اين جوانان در امر ازدواج مشاهده کرد.
از طرفي سازمان ها و ارگان هاي مختلف دولتي و مردمي براساس قانون سعي دارند که با ايجاد فضا و تسهيلات ويژه به تازه دامادها و عروس خانم ها محيطي جذاب ، آرام و دلنشيني را براي جوانان محيا سازند که يکي از اين امکانات وام هاي ازدواج مي باشد.
وام ازدواج از زمان وقوع عقد به مدت يکسال به تازه متاهل شده ها اجازه مي دهد که با دريافت تسهيلاتي با سود پايين، امکانات و ابزار اوليه زندگي را تامين کرده و به قولي آستين هاي اوليه زندگي جديد را بالا بزنند؛ ارقام سه و يا پنج ميليون توماني که البته به شرطها و شروطها تامين مي گردد، براي هريک از زوجين مهيا شده که با اندک که چه عرض کنم، کفش آهنين آمد و رفت هاي بانکي ماننده اينکه کلاه فلان ضامن کج است و تعداد چک کشي هاي فلان ضامن بازاري به حد نصاب نرسيده و اصلا نمي شود روي حقوق بازنشستگان حساب کرد و .... پاره مي شد و بالاخره مسير وام دهي به جريان مي افتاد ، اما نزديک به دوسالي است که ديگر کفش آهنين و ضامن معتر و خواهش و تمنا هم ديگر در دريافت اين تسهيلات جذاب ازدواج کارساز نيست و بانک ها عملا مي فرمايند که سايت جذب متقاضي براي دريافت وام بسته است!!!
يعني بر فرض مثال شما سال 91 عقد کرده باشيد و تا اواخر سال 92( که زمان مجاز دريافت تسهيلات مي باشد) با انواع و اقسام خواسته هاي بانکي کنار آمده باشيد، تازه به اين نکته اساسي مي رسيد که زمان پرداخت تسهيلات شما به تمام شده و مشتري گرامي درخواست وام شما به ابطال رسيده است!!!!
تازه اين مسير براي افرادي است که با هزار بدبختي قادر به ثبت نام و تعيين شعبه شده اند و خيلي ها هستند که مهلتشان در حال اتمام است و هنوز ثبت نام اوليه هم نکرده اند و اندر خم کوچه ي اول ماندگارند.
بانک ها و شعبات استاني برخي از بانک ها که به گفته ي خودشان براساس دستورالعمل شعبات مرکزي اصلا اجازه ي پاسخگويي به مشکلات را ندارند و به مسئولين رده بالاي استان ها نيز که مراجعه کنيد؛ در پاسخ مي گويند: چون تسهيلات ازدواج از محل حساب هاي قرض الحسنه ي مردمي تامين مي گردد و مردم هم ديگر تمايلي به بازکردن حساب قرض الحسنه ندارند، پس ما شرمنده ايم!!!
با اين اوصاف جوانان عزيز عقد کرده و يا درشرف عقد همگي در يک حرکت راهبردي دست به دعاي بزرگترهاي فاميل بشويد که بروند بجاي حساب هاي سرمايه گذاري با سود چندين و چند درصد، حساب قرض الحسنه بازکنند تا شما بتوانيد به امر شريف و عزيز ازدواج بپردازيد!!!!
در اين بين تکليف کمک هاي دولتي و برنامه ريزي براي آينده ايران اسلامي و ديگر امور روشن است و بازهم با تمام اين اوصاف انتظار داريم که آقا پسر و يا دختر خانم مجرد در مقابل غول بزرگي به نام تامين معاش زندگي مشترک با کلاهخود آهنين بجنگند و دل به کلام و وعده وعيدها خوش بدارند.
شيما فتحي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن