تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812858548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش بزرگ و فرامنطقه ای ˝ شهرسازی ایرانی– اسلامی /چالش ها و راهبردها˝ در منطقه 7


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری همایش بزرگ و فرامنطقه ای ˝ شهرسازی ایرانی– اسلامی /چالش ها و راهبردها˝ در منطقه 7 خبرگزاری پانا: شهرداری منطقه 7 ،چهارم خرداد میزبان برگزاری همایش ˝ شهرسازی ایرانی– اسلامی /چالش ها و راهبردها˝ با حضور و سخنرانی مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران ،ایازی معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری تهران و اصحاب اندیشه در حوزه شهرسازی خواهد بود.
۱۳۹۳ شنبه ۳ خرداد ساعت 10:45



به گزارش خبرگزاری پانا، بنا به اعلام دکتر نگهبان شهردار منطقه برنامه ریزی ها به منظور برگزاری همایش یکروزه " شهرسازی ایرانی– اسلامی /چالش ها و راهبردها " "از سال گذشته آغاز شده و این همایش یکشنبه چهارم خرداد از ساعت 9 تا 17 برگزار می شود. شهردار منطقه 7 با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و ترویج معماری ایرانی اسلامی در کلان شهر تهران و پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص افزود:شهرداری منطقه 7 در نظر دارد، همایش بزرگ و فرامنطقه‌ای شهر‌سازی ایرانی اسلامی، چالش ها و راهبردها را هر چه مطلوب‌تر و کاربردی‌تر برگزار کند. نگهبان افزود :این همایش پس از نشست های مکرر کارشناسی در 5 محور اصلی از جمله بازآفرینی فضاهای عمومی با رویکرد ایرانی – اسلامی ، شهروند / شهرداری و مدیریت مشارکتی ، توسعه پایدار شهری ، ظرفیت های اقتصادی و فرصت های سرمایه گزاری و همچنین رویکرد فرهنگی – اجتماعی در توسعه شهری برگزار خواهد شد. شهردار منطقه 7 خاطر‌نشان کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش احصاء و احیاء فرهنگ شهر‌سازی ایرانی اسلامی است و امید است با برگزاری این همایش‌ها و پرداختن به مسائل کاربردی مطرح شده، در مسیر اجرایی شدن هر چه بهتر راهبرد‌ها و حل معضلات شهری گام برداریم تا مسائل مطرح شده با نگاهی عملیاتی و اجرایی در دستور کار قرار گیرد. همچنین به گفته دکتر تولایی دبیر اجرایی همایش قرار است در حاشیه همایش یکروزه "شهرسازی ایرانی – اسلامی ،چالش ها و راهبردها " نمایشگاه ها و غرفه های مختلفی در اختیار کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان قرار گیرد تا با نمایش آثار خود در حوزه نقاشی ،عکاسی ،کاریکاتور و هنرهای تجسمی در بخش مسابقات آثار هنری مشارکت کنند تا در نهایت 5 اثر برتر حوزه های هنری ، علاوه بر تقدیر بر دیوارهای سطح شهر تهران تصویر شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن