تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرم مطهر امام خمینی(ره) در آستانه 14 خرداد نماسازی و آرام سازی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
حرم مطهر امام خمینی(ره) در آستانه 14 خرداد نماسازی و آرام سازی می‌شود
مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 12، از نماسازی و آرام سازی حرم مطهر امام خمینی (ره) در این منطقه خبر داد.


حمیدرضا کفایی محمدنژاد، اداره زیباسازی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بهسازی، نماسازی، آرام‌سازی و زیباسازی پهنه شمال شرق حرم مطهر امام خمینی‌(ره) در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح از 29 اردیبهشت ماه آغاز و تا 13 خرداد ماه سال 92 به منظور افزایش پویایی و چشم اندازهای بصری، گرامیداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی، استقبال از زائران و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.
 
کفایی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی زیباسازی منطقه 12 به منظور بهسازی، نماسازی، آرام سازی و زیباسازی پهنه شمال شرق حرم مطهر امام راحل در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی، نماسازی، آرام‌سازی و زیباسازی پهنه شمال شرقی حرم مطهر امام خمینی‌(ره)، رنگ‌آمیزی 18 هزار متر مربع پهنه شمال شرق حرم مطهر از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
کفایی خاطرنشان کرد: نصب بیش از 100 پرچم الوان ایران و مشکی، نورپردازی پهنه شمال شرق حرم مطهر امام خمینی (ره)، نصب بالن، نصب تلویزیون شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
 








تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن