تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعيت ورود تاکسي بدون سرنشين به خط ويژه خيابان امام خميني(ره) از ابتداي خرداد ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰ب.ظ)
مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم خبر داد: ممنوعيت ورود تاکسي بدون سرنشين به خط ويژه خيابان امام خميني(ره) از ابتداي خرداد ماه مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم تصريح کرد: با توجه به تراکم و ترافيک خط ويژه خيابان امام خميني(ره)، از ابتداي خرداد ورود تاکسي هاي بدون سرنشين و تاکسي هاي خطوط ديگر خط ها به اين مسير ممنوع مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي عزتي به عدم افزايش نرخ تاکسي بعد از فاز دوم هدفمندي يارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم پس از اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها هيچگونه افزايشي در خصوص نرخ كرايه تاكسي اعمال ننموده است و همان نرخ ابلاغي از پنجم فروردين هنوز پابرجاست.
وي اين نرخ را متناسب با تورم سال گذشته ذکر کرد و افزود: بر اساس جمع بندي هاي سازمان و با توجه به استعلام از بانک مرکزي، اين نرخ به تصويب شوراي اسلامي شهر رسيده و اجرايي شده است.
مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم اذعان داشت: بعد از فاز دوم هدفمندي روزانه 4 الي 5 هزار تومان به هزينه سوخت گيري رانندگان اضافه شده است.
عزتي به تراکم و ترافيک در خط ويژه خيابان امام (ره) اشاره کرد و تاکيد داشت: از ابتداي خرداد ورود هر تاکسي بدون سرنشين به اين خط ممنوع مي باشد و همچنين از ورود تاکسي هاي خطي ديگر خطوط نيز در خط ويژه ممانعت خواهد شد.
وي با بيان اينکه براي استفاده از تاکسي بايد فرهنگ سازي انجام گيرد بيان داشت: رسانه ها استان اعم از راديو و تلويزيون، روزنامه ها، سايت ها و... با ترغيب مردم به استفاده از اين وسيله نقليه دولتي و مطمئن تلاش کنند.
مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم در انتها خاطرنشان کرد: هيچ تاکسي اي حق دريافت نرخ به بهانه افزايش نرخ را سوخت ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، كد تاكسي را از طريق سامانه پيام كوتاه اين سازمان به شماره ۳۰۰۰۵۱۳۳ و يا شماره تلفنهاي ۳۶۶۶۰۰۸۷ و ۳۶۶۲۸۸۰۰ اعلام تا رسيدگي لازم صورت پذيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن