تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821142931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار عجیب از بالین دختر سوخته در بیمارستان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرار عجیب از بالین دختر سوخته در بیمارستان
کد خبر: ۴۰۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ - 22 May 2014


وعده‌های رئیس شرکت یک دختر جوان که هنگام کار دچار آتش‌سوزی شده است با فرار از بیمارستان رنگ باخت.

به گزارش ایران، عقربه‌ها ساعت یک ظهر شنبه 20 اردیبهشت ماه سال جاری را نشان می‌داد که صدای آژیر آمبولانس در شرق تهران از حادثه دلخراشی خبر داد.

دختر جوان در محل کارش طعمه آتش‌سوزی شده بود و همکارش که در نزدیکی وی قرار داشت توانسته بود با ظرف آبی آتشی را که به جان دختر جوان افتاده بود، خاموش کند.

امدادگران اورژانس پس از اقدامات ابتدایی دختر جوان را به بیمارستان مطهری انتقال دادند و این در حالی بود که با اصرارهای امدادگران، کارفرمای این دختر که شاهد این ماجرا بود نیز همراه آنان شد.

دختر جوان تحت درمان قرار گرفت و کارفرمای جوان به مأموران گفت: در شرکت فروش لوازم یدکی سرگرم کار بودیم و «مهسا» که مدیر فروش شرکت است با پنبه الکلی در حال پاک کردن یکی از محصولات شرکت بود که با همان پنبه وقتی به نزدیکی گاز روشن رفت در چشم بر هم زدنی پنبه‌ای که در دست داشت آتش گرفت و از ترس برای خاموش کردن پنبه را روی شلوارش انداخت و به خاطر جنس شلوارش که پلاستیکی بود آتش بیشتر شد.

وی افزود: با دیدن این صحنه خیلی زود ظرف آبی را که نزدیکی او بود برداشته و روی وی ریخته و با خاموش شدن آتش به اورژانس زنگ زدم. این مرد به دختر جوان گفت که نگران هزینه‌های درمانش نباشد و وی همه هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.

«مهسا» به خاطر عفونت در محل سوختگی به بیمارستان توس انتقال داده شد و چهار بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این در حالی بود که دیگر خبری از کارفرما نبود و وی حتی پاسخگوی تماس‌های خانواده «مهسا» 24 ساله نیز نبوده و همین کافی بود تا پلیس در جریان فرار کارفرما از پرداخت هزینه‌های میلیونی بیمارستان قرار گیرد.

«مهسا» که شرایط سختی را تحمل می‌کند گفت: 11 ماه است که در این شرکت مشغول به کار شدم و مدیرفروش بودم.

روز حادثه داشتم با پنبه الکلی یکی از محصولات شرکت را تمیز می‌کردم که با همان پنبه به سمت کتری روی گاز رفتم که ناگهان پنبه الکلی آتش گرفت و از ترس پنبه را روی پاهایم زدم تا خاموش شود اما به خاطر این‌که شلوارم از جنس پلاستیک بود شلوارم آتش گرفت. صاحبکارم نمی‌خواست همراه ما به بیمارستان بیاید اما با اصرارهای پزشکان اورژانس به بیمارستان آمد و بعد از آن دیگر وی را ندیدم و حتی پاسخگوی تماس‌هایمان نیست.

 بنابر این گزارش، با این ادعاها، بازپرس پرونده از دادسرای جشنواره دستور داد تیم ویژه‌ای برای ردیابی کارفرمای فراری وارد عمل شود و این تجسس‌ها ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن