تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده خبرگان رهبری: فتح خرمشهر ابهت استکبار را درهم شکست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده خبرگان رهبری: فتح خرمشهر ابهت استکبار را درهم شکست ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتح خرمشهر ابهت استکبار را درهم شکست و ناتوانی دشمنان را به تصویر کشید.


آیت الله سیدعلی اکبر قرشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر خلاف آنچه دشمنان تصور می کردند نیروهای اسلام با آزادسازی خرمشهر با تکیه برخود باوری توانستند در بحرانی ترین زمان بزرگترین حماسه را خلق کنند.
وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام علیرغم کمترین امکانات در برابر 36 قدرت جهانی تا دندان مسلح با تمام توان جنگیدند و توانستند در عین ناباوری دشمنان، خرمشهر را از دست رژیم بعثی آزاد کنند.
عضو خبرگان رهبری افزود: فتح خرمشهر شوک بزرگی به نیروهای بعثی وارد کرد و مهمتر از همه نقشه صدام را نقش برآب کرده و ضعف او را به تصویر کشید.
آیت الله قرشی اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نیروهای بعثی را تا فرسخها از خاک ایران به عقب راند و موجب اضمحلال و سرگردانی آنان شد.
وی افزود: بدون تردید فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ انقلاب است و شاید اگر خرمشهر آزاد نمی شد دیگر نامی از ایران اسلامی برجای نمی ماند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز با گذشت بیش از 30 سال از آغاز جنگ تحمیلی هنوز تحلیگران غربی در تحلیل ابعاد و زوایای دفاع مقدس و مهمتر از همه فتح خرمشهر ناتوان مانده اند و هنوز نتوانسته اند رمز پیروزی رزمندگان اسلام در برابر بزرگترین قدرتهای جهان را دریابند.
وی به نقش بارز امام راحل در هدایت نیروهای اسلام اشاره کرد و گفت: امام (ره) با درایت و آینده نگری خود رزمندگان را از عواقب حیله های دشمنان آگاه می کرد و همواره به این نکته تاکید داشت ما برای کشورگشایی نمی جنگیم.
در سوم خرداد سال 61 رزمندگان اسلام طی عملیات بیت المقدس توانستند خرمشهر را پس از 578 روز اسارت آزاد کنند.
این روز در تاریخ انقلاب اسلامی روز ملی ایثار و شهادت نامگذاری شده است.
8135/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن