تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814654506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب لوح و تندیس پنجمین دوره جایزه ملی بهره‌وری 1404


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت گرفت؛
کسب لوح و تندیس پنجمین دوره جایزه ملی بهره‌وری 1404
معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: لوح و تندیس رتبه نخست پنجمین دوره جایزه ملی بهره‌وری 1404 به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اهدا شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، رهام کیایی معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: لوح و تندیس رتبه نخست پنجمین دوره جایزه ملی بهره‌وری 1404 به عنوان سازمان پیشرو در استقرار نظام مدیریت بهره‌وری به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اهدا شد.

وی افزود: این لوح در گردهمایی پنجمین جایزه ملی بهره‌وری 1404 در سالن همایش مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته به این سازمان اهدا شد.

کیایی در ادامه تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور همچنین در راستای طرح استقرار نظام مدیریت بهره‌وری موضوع ماده 79 قانون برنامه پنجم توسعه در بین حوزه ستادی، واحدهای اجرایی و تمامی سازمان‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق به کسب رتبه نخست شد.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: این سازمان در راستای طرح استقرار نظام مدیریت بهره‌وری موضوع 79 قانون برنامه پنجم توسعه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق به تدوین سند ارتقای بهره‌وری شد.
وی دراین خصوص بیان داشت: طرح استقرار نظام مدیریت بهره‌وری در 5مرحله آماده‌سازی و فرهنگ‌سازی، تدوین شاخص‌های بهره‌وری، آسیب‌شناسی، برنامه‌ریزی، بهبود و اجرا طراحی شده که 4مرحله آن به پایان رسیده است.

کیایی افزود: کمیته تخصصی بهره‌وری سازمان به براساس دو ماموریت اصلی تحت عناوین تامین و تربیت نیروی انسانی، متخصص، ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز صنایع، کشاورزی و خدمات کشور و برنامه‌ریزی آموزشی براساس سیاست‌های کلی دولت در بخش‌های کشاورزی،‌ صنعت و خدمات و به استناد سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان یک سند و مرجع بالادستی به تدوین و سنجش شاخص‌های بهره‌وری در حوزه‌های تخصصی سازمان پرداخته است.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: پس از تحلیل کمی و کیفی و همچنین آسیب‌شناسی براساس تکنیک SWOT صورت گرفت و راهبردهای کلیدی براساس تعاملات ماتریس مربوطه و با توجه به سطح اهمیت آن‌ها استخراج شد و در پایان سند ارتقای بهره‌وری تدوین و در مرحله اجرا قرار گرفت.

گفتنی است، کمیته استقرار نظام مدیریت بهره‌وری و کار گروه‌های مربوطه در بخش‌های مختلف تخصصی سازمان در حوزه معاونت اداری و پشتیبانی این سازمان از سی و یکم اردیبهشت ماه سال گذشته تشکیل و به صورت مستمر فعالیت دارد.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن