تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820414807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماسه فتح خرمشهر غیرتمندی و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی را نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حماسه فتح خرمشهر غیرتمندی و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی را نشان داد کرمانشاه - ایرنا - فرماندار صحنه گفت: حماسه عظیم فتح خرمشهر غیرتمندی و پایداری ملت سرافراز و بزرگ ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.


به گزارش ایرنا، ˈشهریار عباس آبادیˈ عصر روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت حماسه سوم خرداد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه سازان این رویداد عظیم، افزود: حماسه فتح خرمشهر مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر و الگویی کامل از پایبندی به آرمان ها و ارزش های انسانی و اعتقادی است.
وی با اشاره به جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: کلید رمز گشایی از توطئه های شوم دشمنان تکیه بر ارزش های دینی، حمایت از ولی فقیه، ایمان و اتحاد است چیزی که دشمنان نظام آن را درک کرده و از آن وحشت دارند.
فرماندار صحنه با بیان اینکه فتح خرمشهر سند جاودانه ای از افتخارات و رشادت های رزمندگان غیور ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: رزمندگان با از خودگذشتگی و ایثار، پس از 19 ماه توانستند این شهر را از دست اشغالگران بعثی آزاد کنند که تحقق این امر یک موهبت بزرگ الهی است.
وی تصریح کرد: سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فصلی ماندگار و درخشنده است و جامعه دانشگاهی، فرهنگی و اصحاب اندیشه باید پیام های ناب آن را با قدرت هنر و قلم و بیان در جامعه نهادینه کنند.
عباس آبادی افزود: در سال مزین به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید ادارات و ارگان های فرهنگی، در مناسبت های مختلف با تدوین برنامه های منسجم و هماهنگ، آیین های باشکوه و پرمحتوا برگزار کنند.
وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، یادآور شد: تاکنون دشمنان نظام توطئه های بسیاری علیه ما تدارک دیده اند و هر روز شاهد فتنه های جدیدی بوده ایم اما به لطف خدا و تدابیر امام راحل و درایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت این نظام بر همه آنها غلبه کرده است.
فرماندار صحنه شاخص ترین برنامه های سوم خرداد را، گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر فتح خرمشهر، مراسم بزرگداشت شهدای سوم خرداد، یادواره شهدای روحانی شرق استان، برگزاری مسابقه خاطره نویسی و مقاله نویسی عنوان کرد.
عباس آبادی برپایی مسابقات مختلف ورزشی، رژه موتوری توسط نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری مراسم عصر شعر و خاطره، روایت فتح عظیم خونین شهر در نماز جمعه، برگزاری جلسات حلقه های صالحین، کرسی آزاد اندیشی دانشجویان، ایستگاه نقاشی و نوجوانان و توزیع سی دی عملیات بیت المقدس را از دیگر برنامه های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در این شهرستان اعلام کرد.
شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.ک/2
7454/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن