تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820832589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولیدکنندگان استان قزوین خواستار حمایت مجلس از صنعت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین کشاورز قاسمی با مهر مطرح کرد:
تولیدکنندگان استان قزوین خواستار حمایت مجلس از صنعت شدند
قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران استان قزوین در پایان سفر کمیسیون صنایع، معادن مجلس به استان با صدور بیانیه ای در 15 بند خواستار رفع موانع تولید و حمایت جدی از صنعتگران شدند.



علیرضا کشاورز قاسمی در پایان سفر یکروزه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: این سفر فرصت بسیار مناسبی برای صنعت استان بود تا ضمن معرفی ظرفیت های تولیدی برای حل مشکلات نیز کمک موثری شود.

این مسئول گفت: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در سالی که بنام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و فعالان و کارآفرینان بخش های مرتبط در حوزه اقتصاد برای خروج هر چه سریعتر از رکود اقتصادی حاکم بر فعالیتهای اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت تدوین و بازنگری قوانین دیگر با صدور بیانیه ای برای تحقق چشم اندازها و نقشه راه و ماموریت نهادهای مرتبط در حوزه سه قوه از کمیسیون صنایع مجلس خواستار مساعدت شدند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین تصریح کرد: با جمع بندی نظر صنعتگران بیانیه ای در 15 بند تهیه و به رئیس کمیسیون صنایع مجلس ارائه شد که برقراری و ادامه ارتباط فعالان حوزه اقتصاد استان با مرکز پژوهشها و کمیسیون صنایع مجلس برای معرفی توانمندی های استان، بازنگری هرچه سریعتر و اصلاح وحذف قوانین بازدارنده تولید در راستای بهبود مستمر فضای کسب و کار، ایجاد بستر مناسب برای توسعه منابع مالی در خصوص سرمایه در گردش و پایش قوانین وضع شده از راهکارهای پیشنهادی است.

کشاورز قاسمی بیان کرد: بازنگری و به روز رسانی قوانین کار و تامین اجتماعی متناسب با شرایط فعلی بازار و کسب و کار، بالا بودن سهم بیمه کارفرما، افزایش معافیت های مالیاتی در تولید، ایجاد ثبات در بازار ارز و عدم دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تولیدکنندگان، اصلاح تعرفه های گمرکی، تخصیص درآمدهای ناشی از افزایش قیمت انرژی به صنعت، عملیاتی کردن کاهش پیش پرداخت گشایش اعتبار اسنادی برای واردات مواد اولیه، اعمال معافیت واحدهای تولید در شعاع بیش از 120 کیلومتری از تهران و شعاع 30 کیلومتر از مرکز استان از دیگر بندهای بیانیه صنعتگران و تولید کنندگان استان است.

این فعال اقتصادی یادآورشد: در این بیانیه از کمیسیون صنایع مجلس درخواست کرده ایم در خصوص شمول محصول کشمش تولید در استان از معافیت ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده و کمک به افزایش سقف اعتباری بانکهای استان هم کمک شود.

کشاورز قاسمی اظهارداشت: بازدید اعضای کمیسیون از برخی واحدهای صنعتی بستر خوبی برای آشنایی بیشتر نمایندگان مجلس با توانمندی های تولیدکنندگان
قزوین بود که امیدواریم با تشکیل جلسات کارشناسی در تهران مشکلات واحدهای صنعتی استان با سرعت بیشتری حل شود.

اعضاء کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سفر یک روزه به استان قزوین در قالب چند گروه تخصصی با عزیمت به شهرستانهای استان از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شاخص و نیز برخی واحدهای مشکل دار بازدید کردند.

بازدید از شرکت دسترنج بافت، سرو کاسپین، فرآورده های لبنی شیر سحر، فرش پارس، نیرو محرکه در قزوین، شرکت ریز موج سیستم، شرکت شیشه فلوت فارسجین، کاویان پریس و منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان، شرکت آسیاناما، آراسنج، شهرک صنعتی حکیمیه، فلوت لیا، در بوئین زهرا و نشست با مجمع نمایندگان، استاندار و صنعتگران استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس به استان قزوین بود.


۱۳۹۳/۲/۳۰ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن