تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814643654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار: رشد صنعت، افزایش نسبی رفاه مردم استان قزوین را بدنبال نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار: معاون استاندار: رشد صنعت، افزایش نسبی رفاه مردم استان قزوین را بدنبال نداشته است قزوین-ایرنا- معاون برنامه ریزی استاندار قزوین با تاکید بر اینکه سود توسعه صنعت باید به عامه مردم برسد، گفت: رشد صنعت در استان منجر به افزایش نسبی رفاه عمومی مردم قزوین نشده است.


به گزارش ایرنا، ˈامیدعلی پارساˈ بعدازظهر یکشنبه در نشست با مدیرعامل و مدیران شرکت های خدمات شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: باید رشد صنعت در هر منطقه با خود منجر به بهبود کیفیت زندگی مردم در آن محل شود.
وی اظهارکرد: موقعیت و شرایط سرمایه گذاری در قزوین به گونه ای است که نمی تواند محل استقرار هر گونه صنعتی باشد، اگرچه باید یادآور شد که رشد صنعت در قزوین به رفاه عمومی مردم استان منتهی نشده است.
پارسا افزود: وقتی به شاخص درآمد- هزینه عموم مردم قزوین نگاه می کنیم، این شهر، شهری برخوردار از رفاه عمومی نیست، اگرچه از نظر تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح کشور مطرح و دارای رتبه ای قابل توجه است.
وی، استفاده از نظرات کارشناسی متخصصان و به کارگیری آنها برای حل مشکلات و رشد صنعت به عنوان سیاست کلان دولت از رویکردهای جدی مسوولان استان قزوین در بخش تولید یاد کرد و گفت: با عزم و انسجام مجموعه مدیران استان برای پاسخگویی به مسایل در حوزه تولید قدم برمی داریم.
این مسوول بر حمایت تمامی دستگاه ها از صنعت تاکید کرد و گفت: البته این حمایت محدود، مشروط و کاهنده است، چرا که حمایت های نامشروع و فزاینده، مشکلی را از این بخش حل نمی کند.
معاون برنامه ریزی استاندار قزوین، لازمه رسیدن به توسعه را توجه مناسب به همه بخش ها از جمله صنعت دانست و با بیان اینکه بدون توجه به یک بخش شاهد رشد در سایر عرصه ها نیز نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: به منظور رونق تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی، باید برای مدیریت این مناطق یک چشم انداز و برنامه بلند مدت داشته باشیم اگرچه از مسایل کوچک و کوتاه مدت آن نیز نباید غفلت کنیم.
وی، اشتغال جوانان و افراد تحصیل کرده را یک دغدغه جدی خواند و گفت: امروزه ماهیت بیکاری با سالهای قبل متفاوت است و بیشتر بیکاران را اقشار تحصیل کرده و زنان تشکیل می دهند.
پارسا افزود: برای حل این معضل باید به سمت حمایت آگاهانه از راه اندازی کارگاهها و واحدهای فنی و دانش بنیان حرکت کنیم که به نفع مردم بوده و آلودگی زیست محیطی به دنبال نداشته باشد.
وی در پایان با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع تر پارک صنعتی لیا تصریح کرد: وضعیت پارک صنعتی لیا نماد ناکارآمدی مدیریت صنعت در 20 سال گذشته است که برای ساماندهی و جبران این نقیصه باید مدیران صنایع و معادن و شرکت شهرکهای صنعتی استان با عزم و مدیریت جهادی قدم بردارند.
استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی است.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن