تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821137357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار:آتش سوزی شور آباد هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار:آتش سوزی شور آباد هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته است شهرری- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آتش سوزی بزرگ شور آباد در سایه تلاش و همدلی همه نیروهای عملیاتی در حال مهار شدن و هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشته است.


ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز پنجشنبه در محل آتش سوزی شورآباد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به وسعت محل آتش سوزی و نوع آن کلیه نیروهای امدادی و آتش نشانان برای کنترل، مهار و خاموش کردن آن در محل حاضر شدند.
وی اظهار داشت: از ابتدای آتش سوزی ضمن تشکیل جلسه ستاد بحران با برنامه ریزی های انجام شده کلیه نیروهای انتظامی و امدادی منطقه به صور کامل آماده باش و از بالگرد هلال احمر در چندین نوبت برای پیشگیری از سرعت انتقال آتش و پاشیدن آب از هوا استفاده کردیم.
وی تاکید کرد: تمام سعی و تلاش نیروهای حاضر در میدان برای کنترل و مهار کردن این آتش سوزی را به کار بسته و امیدواریم به زودی این آتش سوزی مهار شود.
وی هماهنگی تمام نیروهای انتظامی، هلال احمر، آتش نشان و مسوولان در جلوگیری از گسترش و مهار آتش سوزی را یکی از مهمترین وظایف مدیریت برحران اعلام کرد.
معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در کنترل این آتش سوزی ایستگاههای آتش نشانی از کهریزک، تهران، اسلامشهر، پاکدشت، حسن آباد، حرم امام راحل، چهار دانگه، برون آباد، پالایشگاه تهران و باقر شهر در محل حضور دارند.
به گفته جمالی پور، عدم رعایت نکات ایمنی در نگهداری از مواد شیمیایی اولیه برای مصارف کارخانه های تولید پودر رختشویی و مواد شوینده در انبارهای کالا است.
وی همچنین در خصوص خسارت وارده در این آتش سوزی گفت: خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی نداشته و تنها خسارت مالی و آتش گرفتن کالاها در انبار بوده است که آن نیز توسط کارشناسان سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری تهران ارزیابی و متعاقبا اعلام خواهد شد.
1914/687/1724
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن