تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین های دومین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن تجلیل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی: برترین های دومین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن تجلیل می شوند بیرجند -ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: برترین های دومین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با میلاد امام حسین(ع) در بیرجند تجلیل می شوند.


حجت الاسلام ˈ محمد طاهر گرایلیˈ در این باره اظهار داشت: با توجه به حضور بیش از دو هزار نفری شرکت کنندگان از سراسر استان در آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم یک کمک هزینه سفر حج عمره، یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به حافظان برتر طی مراسم قرعه کشی اهدا می شود.
وی گفت: برگزاری مراسم قرعه کشی اهدای جوایز به نفرات برتر آزمون مرحله دو طرح ملی حفظ قرآن کریم همزمان با میلاد امام حسین(ع) در امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار می شود.
وی به شرایط قرعه کشی این مراسم اشاره کرد و افزود: افرادی که جمع نمره هر دو آزمون کتبی و شفاهی آنها حداقل 70 از 100 باشد در این قرعه کشی شرکت داده می شوند.
حجت الاسلام گرایلی گفت: این مراسم همزمان با جشن میلاد امام حسین(ع) در امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه ثبت نام مرحله سوم طرح ملی تربیت حافظان قرآن در سراسر استان آغاز شده از برنامه ریزی برای جذب بیش از سه هزار نفر در این مرحله از طرح خبر داد.
وی گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم طی دو مرحله در خراسان جنوبی اجرا شد که بیش از هزار نفر در این طرح شرکت کرده اند.
حجت الاسلام گرایلی سهمیه امسال این طرح را برای خراسان جنوبی بیش از 3 هزار نفر عنوان کرد و افزود: ثبت از متقاضیان این مرحله در شهرستان های خراسان جنوبی آغاز شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: داوطلبین می توانند با مراجعه به ادارات اوقاف سراسر استان در دوره های آموزشی طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کنند.
حجت الاسلام گرایلی خاطرنشان کرد: در سال جدید کتاب های جدیدی در حفظ موضوعی قرآن منتشر می شود و برنامه حفظ ترتیبی افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند ادامه خواهد داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: 610 گواهینامه برای برگزیدگان آزمون مرحله اول طرح تربیت حافظان قرآن در سه گروه سنی صادر و تحویل داده شد.
وی با اشاره به اینکه در اولین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم بیش از دو هزار نفر شرکت کننده داشتیم، گفت: این طرح سال 92 با حضور بیش از 2 هزار و 500 نفر دنبال شد.
وی، ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به منویات مقام معظم رهبری را از جمله اهداف برگزاری دوره های آموزشی حفظ قرآن در دوره های مختلف عنوان کرد و افزود: برای ترویج و تبلیغ مردم به حفظ قرآن که از درخواست های مقام معظم رهبری است، باید اهمیت حفظ کلام وحی به شکل مناسبی در جامعه روز به روز تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 2500 نفر در کلاسهای طرح تربیت حافظان شرکت کردند، گفت: سهمیه خراسان جنوبی در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم بیش از سه هزار نفر در سال جاری است.665
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن