تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818901006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورمقدم: برای ریاست فدراسیون ابوالحسن مهدوی از همه لایق‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در پی استعفا جلال کوزه گری؛
پورمقدم: برای ریاست فدراسیون ابوالحسن مهدوی از همه لایق‌تر است
کارشناس هندبال گفت: ابوالحسن مهدوی می‌تواند هندبال را از این شرایط بحرانی نجات دهد.
علی‌اصغر پورمقدم رئیس سابق کمیته داوران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: دوران 3 ساله‌ای که کوزه‌گری ریاست فدراسیون هندبال را برعهده داشت عملکر خوبی در حوزه‌های مخصوص هیئت‌های استانی نداشت. علی‌رغم پیش‌بینی‌های اولیه که با حضور کوزه‌‌گری امید زیادی به پیشرفت هندبال بود اما این اتفاق نیفتاد و هندبال روز به روز به دوران نزول خود می‌رسید.

وی در ادامه افزود: در زمان حضور کوزه‌گری هرروز احتمال این را می‌دادیم که از تیمش برکنار شود. کوزه گری که خودش از دل جامعه هندبال بود می‌‌توانست با تجربه‌تر عمل کند تا هندبال را رو به پیشرفت ببرد. نه به جایگاهی‌ که در حال حاضر در آن هستیم. اگر شخصی که ریاست فدراسیون را قبول می‌‌کند باید با برنامه‌ریزی بلند مدت باشد و باید بتواند منابع مالی و غیرمالی خوبی را به فدراسیون تزریق کند.

پورمقدم در ادامه اذعان کرد: تمامی ضمینه‌ها آماده است و برای پیشرفت هندبال فقط نیاز به یک جرقه هست. آینده روشنی برای جامعه هندبال پش‌بینی می‌کنم. مدیران ورزشی و غیرورزشی زیادی هستند که می‌توانند مشکلات به وجود آمده در جامعه هندبال را حل کنند. اما از همه‌ی این اشخاص لایق‌تر ابوالحسن مهدوی است.زیرا از همه جهت می‌تواند به هندبال کمک کند.

وی در پایان افزود: امیدواریم در سال پیش رو یک هندبال جوان و نوپا را بتوانیم بزرگ کنیم و مسابقات بین‌المللی آن طور که لایق هندبال ایران هست بدرخشیم.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن