تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوامل اصلی پخش شایعه خفاش شب در بندرعباس دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عوامل اصلی پخش شایعه خفاش شب در بندرعباس دستگیر شدند

عوامل اصلی پخش شایعه خفاش شب در بندرعباس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:ماموران پلیس فتا و اطلاعات وامنیت فرماندهی انتظامی این استان عوامل اصلی پخش شایعه خفاش شب و قتل های زنجیره ای بندرعباس را دستگیر کردند.
به گزارش نامه نیوز، سردار رضا محمدی یگانه ، دوشنبه در جمع خبرنگاران در بندرعباس افزود: انتشار شایعه فعالیت باند خفاش شب وقتل های زنجیره زنان در شهر بندرعباس که موجب وحشت و آسیب جدی به امنیت روانی مردم به ویژه زنان و دختران شده بود، با رهگیری دقیق سرچشمه های نشر این شایعه، نیروی انتظامی موفق به دستگیری عوامل اصلی آن شد.

رییس پلیس هرمزگان اظهارکرد: در بررسی های تخصصی پلیس سرانجام فردی با هویت ˈس.شˈ فرزند شاهین 20 ساله و دانشجو که دریک آژانس تاکسی تلفنی کار می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان کرد: این فرد با ایجاد صفحه ویژه ای در شبکه فیسبوک اقدام به انتشار گسترده این شایعه می کرد و برای تاثیرگذاری بیشتر، با تصویربرداری از خودروی پژوی نوک مدادی خود ،و نمایش تصویر آن در فیسبوک و سایر شبکه های مجازی، چنین وانمود می کرد که این خودروی خفاش شب است که با ربودن زنان و دختران پس از تجاوز، آنان را به طرز فجیعی به قتل می رساند.

وی ادامه داد: متهم دربازجویی های اولیه اعتراف کرد که درفیسبوک دارای صفحه ای با عضویت چند هزار نفری است و تحت تاثیر شبکه های خارجی با هدف القای ناامنی این سوژه را پایه گذاری و دنبال کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: با انتشار این شایعه و افزایش جو روانی، آژانس تلفنی که وی نیز در آن کار می کرد با افزایش چشمگیر مشتری مواجه بود به طوری که قادر به پاسخگویی به مشتریان نبودند.

یگانه همچنین به دستگیری سه نفر دیگر از همدستان این فرد اشاره کرد و گفت: یکی از این متهمان متولد سال 1358 و کارمند شاغل در یکی از ادارهای استان هرمزگان است.

وی اضافه کرد: همچنین در ارتباط با این شایعه دو زن که یکی کارمند اداره دولتی و دیگری شاغل در یک شرکت خصوصی است و با راه اندازی صفحه ای در فسیبوک اقدام به باز نشر این شایعه در سطح وسیع می کردند، نیز دستیگر شدند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

به گفته رییس پلیس هرمزگان، هم اکنون دو نفر از متهمان در بازداشت هستند و دو نفر دیگر با قرار وثیقه آزاد شدند تا تحقیقات پلیس در مورد اقدامات آنان به پایان برسد.

به گزارش ایرنا، وی بیان داشت:این افراد هر کدام با اسم مستعار و راه اندازی صفحه های ویژه ای با عنوان ˈدخت وچوک بندرˈ و همچنین ˈبچه های بندر 2ˈ، مدیریت نشر این شایعه را بر عهده داشتند و دارای بیش از چند هزار نفر عضو در صفحات خود هستند.




1393/2/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن