تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818087059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام 3 قاچاقچي مواد مخدر در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعدام 3 قاچاقچي مواد مخدر در قزوين
کد خبر: ۴۰۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ - 19 May 2014


سحرگاه شنبه با حضور معاون دادستان قزوين، 3 قاچاقچي مواد مخدر در ندامتگاه مرکزي قزوين به دار مجازات آويخته شدند

به گزارش مردم سالاری، حجت‌الاسلام اسماعيل صادقي‌ نيارکي، دادستان قزوين در اين باره اظهار داشت: دستگاه قضايي همواره برخوردهاي بدون اغماض و سخت‌گيرانه خود را نسبت به مجرمان دارد.

دادستان عمومي و انقلاب استان قزوين در تشريح پرونده يکي از معدومين گفت: مامورين پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين در حين کنترل محورهاي مواصلاتي استان در عوارضي قزوين –زنجان به يک دستگاه خودرو پرايد مظنون که پس از متوقف کردن خودرو و بازرسي، از داخل درب سمت راست راننده مقدار يک کيلوگرم مواد روانگردان شيشه و از درب سمت شاگرد تعداد 47 عدد پايپ کشف کشف شد.

در ادامه محسن به عنوان راننده،اهل و ساکن تبريز، 39 ساله، متاهل، داراي سابقه کيفري شرب خمر و مواد مخدر و دو سرنشين به هويت محمد و علي دستگير مي‌شوند.

در باز جويي‌هاي انجام شده، محسن تعلق مواد مکشوفه را به قبول کرده و در اظهارات خويش بيان کرد که قبول دارم مواد مکشوفه به همراه پايپ‌ها از خودروي من کشف شده و من اين مواد را از شخصي به نام جابر گرفته ام و به دليل اينکه دو دستگاه موتور سيکلت به وي فروخته بودم و پولم را پرداخت نمي‌کرد مجبور شدم در قبال طلبم مواد بگيرم و محمد و علي هيچ گونه اطلاعي از مواد مکشوفه نداشته اند.

 با ارسال پرونده نامبردگان به دادسرا، شعبه هفتم دادياري دادسراي عمومي و انقلاب قزوين با احراز مجرميت محسن و موافقت دادستان، پرونده را به شعبه دوم دادگاه انقلاب ارسال و شعبه مذکور مبادرت به صدور حکم اعدام، مصادره اموال ناشي از جرم و از بابت حمل آلات استعمال(پايپ) به پرداخت 4 ميليون و 500 هزار ريال جزاي نقدي کرد.

 حجت‌الاسلام صادقي همچنين در تشريح 2 اعدامي ديگر عنوان کرد:مامورين مبارزه با مواد مخدر استان قزوين در اجراي طرح کنترل محورهاي مواصلاتي استان در عوارضي شماره 2 قزوين – تهران به يک دستگاه خودروي سواري پژو 405 به رانندگي يوسفاهل و ساکن تبريز، 32 ساله، متاهل، داراي سابقه اعتياد و حمل مواد مخدر، رشوه، سرقت و تمرد نسبت به مامورين و دو سرنشين ديگر به نام‌هاي سعيداهل و ساکن تبريز، 22 ساله، مجرد، داراي سابقه شرب خمر و اميد مشکوک شده که با دستور ايست، خودرو مذکور پنجاه متر جلوتر از لاين عوارضي توقف مي‌کند مامورين که در حال نزديک شدن به خودرو جهت بازرسي از آن بودند، يوسف به عنوان راننده اقدام به فرار کرد که با تعقيب و گريز حدود پنج کيلومتر نهايتاً خودرو با علائم هشدار دهنده از قبيل آژير و دستور ايست در کنار جاده متوقف مي‌شود و سرنشينان آن به صورت پياده اقدام به فرار مي‌کنند که در اين ميان دو نفر از متهمين به هويت يوسف و اميد دستگير مي‌شوند ولي سعيد موفق به فرار از دست مامورين شد. با دلالت متهمين به دادسرا پرونده با تکميل تحقيقات از سوي شعبه هفتم دادياري با صدور قرار مجرميت و موافقت دادستان با صدور کيفر خواست به شعبه سوم دادگاه انقلاب اسلامي قزوين ارسال مي‌گردد.

دادگاه پس از بررسي اوراق و محتويات پرونده و همچنين کيفر خواست صادره از سوي دادسرا با تشکيل جلسه رسيدگي با توجه به فرار سعيد و اعلام آمادگي يوسف جهت شناسايي و دستگيري وي با ارسال نيابتي به تبريز سعيد شناسايي و دستگير شد و با اعزام متهم به قزوين دادگاه ضمن تفهيم اتهام و باتوجه به اوراق و محتويات پرونده و همچنين کيفرخواست صادره از سوي دادسراي قزوين دادگاه بزهکاري متهمين را محرز و مسلم دانسته و با صدور دادنامه اي دو متهم اول پرونده(يوسف و سعيد)را به اتهام مشارکت در حمل 3 کيلوگرم مواد روانگردان شيشه به اعدام محکوم کرد و در خصوص متهم رديف اول (يوسف)به جهت حمل يک عدد پايپ به تحمل ده ضربه شلاق تعزيري محکوم کرد.

 شايان ذکر است متهم رديف سوم پرونده(اميد) نيز به اتهام خريد 9 گرم مواد روانگردان شيشه به پرداخت 20 ميليون ريال جزاي نقدي، يک سال حبس و 30 ضربه شلاق محکوم شد.

 دادستان قزوين در پايان خاطر نشان ساخت: آراء صادره در خصوص هر سه متهم مورد اعتراض وکلاي متهمين قرار گرفته و پس از بررسي با رد اعتراض وکلاي متهمين، مورد تاييد دادستان محترم کل کشور قرار گرفت و همچنين تقاضاي عفو نامبردگان نيز در کمسيون عفو استاني و مرکز طي دو نوبت مطرح و مورد مخالفت واقع مي‌شود و در تهايت اجراي حکم آنان از سوي رياست محترم قوه قضاييه بلا مانع اعلام شد.

گفتني است احکام صادره سحرگاه شنبه با حضور معاون دادستان عمومي و انقلاب قزوين، داديار اجراي احکام کيفري، قضات ناظر زندان دادسراي عمومي و انقلاب قزوين، رييس ندامتگاه مرکزي قزوين، نمايندگاني از نيروي انتظامي و پزشکي قانوني در محوطه زندان قزوين به مرحله اجرا درآمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن