تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه عکس و گزارش خبری ویژه خبرنگاران جوان اصفهان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقه عکس و گزارش خبری ویژه خبرنگاران جوان اصفهان برگزار می شود اصفها- ایرنا- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از برگزاری مسابقه عکس و گزارش خبری ویژه خبرنگاران جوان در استان اصفهان خبر داد.


ˈمحمد مسعود کریمیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اداره ورزش و جوانان استان در راستای استعداد شناسی و ایجاد انگیزه هنری ، به برگزاری مسابقه ای با عنوان ˈبرترین های گزارش های خبری و تصویریˈ اقدام کرده است.
وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه خبرنگاران و عکاسان سنین 15 تا 29 سال می باشد اظهار کرد: خبرنگاران جهت شرکت در این مسابقات می توانند دو گزارش خبری و عکاسان سه اثر تصویری را به دفتر معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان ارسال نماید.
وی اضافه کرد: خبرنگاران باید آثار خود را با موضوعات سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس تا پایان وقت اداری ششم خرداد سال جاری ارسال کنند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان اصفهان افزود: عکاسان آثاری که از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان تهیه کرده اند را بر روی لوح فشرده ارسال نمایند.
وی با تاکید بر اینکه آثار تصویری و مکتوب باید در رسانه ای که فرد ارسال کننده با آن همکاری دارد چاپ و درج شده باشد تصریح کرد: پس از داوری آثار توسط هیات داوران، از هر بخش سه اثر، برگزیده و در هفته جوان مصادف با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) تقدیر و جوایزی اهدا می شود.
وی همچنین آثار مربوط به مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در کوه صفه که قرار است دوم خرداد امسال با همکاری اداره ورزش و جوانان، سپاه صاحب الزمان (عج) استان و شهرداری اصفهان برگزار شود را از اولویت این انتخاب عنوان کرد.
ت / 7131 / 556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن