تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818937497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توجه به آموزش و پرورش فارس در تخصيص بودجه استاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۴۸ق.ظ)
آذري مطرح کرد: لزوم توجه به آموزش و پرورش فارس در تخصيص بودجه استاني مدير کل آموزش و پرورش استان فارس بر لزوم توجه جدي به اين حوزه براي تخصيص اعتبارات در استان تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ حميد رضا آذري در شوراي برنامه ريزي استان فارس گفت: در هشت سال گذشته آمار و ارقام نشان مي دهد که آموزش و پرورش مورد بي مهري قرار گرفته است.
وي ادامه داد: سرانه فضاي ورزشي سرپوشيده ما در استان هفت دهم درصد بوده که اين رقم در ميانگين کشور دو درصد است.
مدير کل آموزش و پرورش استان فارس با تاکيد بر اينکه فکر مي کنم هرگاه در هر بخشي صحبت پيرامون آن حوزه بيشتر شود عمل درآن قسمت کمتر مي شود، افزود: به صورت مداوم بر لزوم توجه به سرمايه ها نيروي انساني تاکيد مي شود اما در اين حوزه بايد ديد چه کاري انجام شده است.
آذري با تاکيد بر اينکه بايد در حصوص اعتبارات آموزش و پرورش در بخش سهم نفت و گاز فکري شود، افزود: البته در اين چند ماه از منابع نفت و گاز کمکهايي صورت گرفته است.
در ادامه جلسه رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز نيز با اشاره به موضوع ارائه طرح براي سرمايه گذار در حوزه بهداشت و بيمارستان و... گفت: بر اساس لايحه دولت که به تصويب مجلس نيز رسيده ما با موضوع سطح بندي مواجه هستيم.
محمد هادي ايمانيه توضيح داد: هم دربخش تخت بيمارستاني و هم براي تجهيزات گرانقيمت مثل سي تي اسکن، آنژيوگرافي و از اين قبيل قانون سطح بندي موضوعات را مشخص کرده است.
وي با اشاره به اينکه در حوزه تخت بيمارستاني براي شهر سلامت امکان اقدام کردن وجود دارد، افزود: راجع به واگذاري پروژه ها نيز ما اين آمادگي را داريم که بيمارستاني نطير اعصاب و روان و... را واگذار کنيم.
در ادامه اين جلسه مدير کل امور عشاير استان فارس با اشاره به خشکسالي و مشکل تامين آب شرب عشاير گفت: منابع آب شرب عشاير مثل چاه ها، روان آبها و.. بر اثر خشکسالي خشک شده و در عين حال براي آب شرب دامهاي عشاير نيز با مشکل آبرساني مواجه هستيم.
صادق نکوييان ادامه داد: تامين آب شرب عشاير و دامهاي آنها تعطيل بردار نيست.
در ادامه اين جلسه نماينده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وضعيت نامناسب آب شرب روستاها نيز بيان کرد: در حوزه آب شرب روستاها با مشکل مواجه هستيم.
محمد رضايي با بيان اينکه 40 درصد از روستاها با مشل آب شرب مواجه هستند، افزود: بايد براي آب شرب روستا به گونه اي هدفمند عمل کنيم.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع تخصيص اعتبارات استانها نيز بيان کرد: ما در فارس انسانهاي صادق و راستگويي هستيم و آمارهايي را که ارائه مي دهيم مطابق با واقعيات است اما در استانهاي ديگر وضعيت را بدتر از شرايط واقعي نشان مي دهند و بدين سبب اعتبارات بهتري دريافت مي کنند.
اين نماينده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي گفت: ما نيز اعلام کرده ايم که برخي از اين آمارها مطابق با واقعيتها نيست البته مديران نيز با قدرت رايزنيهايي که با وزارتخانه ها دارند مي توانند نسبت به تخصيص بيشتر اعتبارات موثر واقع شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن