تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817681501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشمولان جدید بیمه بیکاری تعیین شدند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مشمولان جدید بیمه بیکاری تعیین شدند




نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده ای از طرح بیمه بیکاری مقرر کردند بیکار متقاضی کار فرد ذکور بالای 25 سال یا فرد اناث سرپرست خانوار و یا بدسرپرست است که حداقل به مدت یک سال پیگیر اشتغال خود بوده و پرداخت حق بیمه یا سابقه اشتغال برای وی الزامی نیست.





خبرگزاری مهر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده ای از طرح بیمه بیکاری مقرر کردند بیکار متقاضی کار فرد ذکور بالای 25 سال یا فرد اناث سرپرست خانوار و یا بدسرپرست است که حداقل به مدت یک سال پیگیر اشتغال خود بوده و پرداخت حق بیمه یا سابقه اشتغال برای وی الزامی نیست.

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص اختلاف مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در مورد طرح بیمه بیکاری در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراد شورای نگهبان در خصوص بار مالی طرح بیمه بیکاری را پذیرفته اما به دلیل بودجه ای که در قانون بودجه سال 92 برای این طرح در نظر گرفته شده بود اعلام کردند که مجلس و دولت برای اجرای این طرح تفاهم کنند.

پس از قرائت نظر مجمع تعداد زیادی از نمایندگان به این نظر اعتراض کردند. آنها معتقد بودند مجمع تشخیص حق ندارد تکلیف به تفاهم دولت و مجلس در خصوص طرحی کند بلکه باید نظر قطعی خود را در خصوص ایراد شورای نگهبان به طرح مجلس اعلام نماید.

پس از اظهارات مخالفان و موافقان این طرح، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور مخالفت دولت با این طرح را اعلام کرد و گفت: در صورتی که راهی به لحاظ آیین نامه ای وجود دارد که بتوان این طرح را از دستور کار مجلس خارج کرد، باید انجام شود.

وی تاکید کرد: امسال 2 هزار میلیارد تومان برای اجرای بیمه بیکاری پیش بینی شده اما برای سالهای آینده تحمل این بار برای دولت امکان پذیر نیست.

احمد توکلی نماینده مردم تهران نیز پس از اعلام نظر دولت گفت: هیچ ابهامی در این طرح وجود ندارد. مجمع بررسی این طرح را در مجلس منوط به تفاهم دولت و مجلس کرد، دولت هم اعلام کرد که با این طرح مخالف است، بنابراین طرح بیمه بیکاری در مجلس قابل رای گیری نیست.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تذکر توکلی را وارد ندانسته و برای این طرح رای گیری کرد.

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بررسی این طرح در راستای اعمال نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام مواد 6 تا 25 طرح بیمه بیکاری را که مشمولین بیمه بیکاری را تعیین می کرد، حذف کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز این اصلاح را پذیرفته و با 168 رای موافق، 28 رای مخالف، 10 رای ممتنع از مجموع از 227 نماینده حاضر در مجلس این اصلاح را به تصویب رساندند. پس از آن نیز موادی از طرح اصلاح ویرایشی شد تا نظر مجلس در خصوص مشمولین بیمه بیکاری به طور کلی از این طرح حذف شود.

بر اساس ماده ای از این طرح بیکار متقاضی کار این قانون فرد ذکوری است که به سن 25 سالگی رسیده و یا فرد اناثی می باشد که سرپرست خانوار، بدسرپرست یا خودسرپرست است و حرفه یا مهارتی دارد که به تایید سازمان آموزش فنی و حرفه ای رسیده است و در مراکز کاریابی دولتی تعیین شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام کرده و حداقل به مدت یک سال پیگیر اشتغال خود باشد و پرداخت حق بیمه یا سابقه اشتغال برای وی الزامی نیست.







تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن