تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816814245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکل های حمل و نقل جاده ای آماده پذیرایی از زائران حرم امام(ره) هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران: تشکل های حمل و نقل جاده ای آماده پذیرایی از زائران حرم امام(ره) هستند تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران گفت: برای برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) با اعلام آمادگی تشکل های حمل و نقل جاده ای استان تهران و تعیین وظایف آنان در این مراسم آماده پذیرایی از زائران حرم مطهر امام (ره) هستند.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران، نخستین نشست کمیته ارتحال امام(ره) در خصوص هماهنگی صنوف حمل و نقل جاده ای در ایام برگزاری بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران برگزار شد.
حمیدرضا شهرکی ثانوی با اشاره به برگزاری چندین نشست با حضور نمایندگان اداره کل در سطح وزارت راه و شهرسازی گفت: برای انسجام هر چه بیشتر اعزام زائران از سراسر کشور به مرقد مطهر امام خمینی(ره) پیشنهاد شد دستورالعملی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تهیه و به تمامی ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استان ها ابلاغ شود.
وی با بیان اینکه مسوولیت تهیه این دستورالعمل به این اداره کل واگذار شده است، گفت: نحوه خدمات رسانی، شرح وظایف ادارت حمل و نقل و پایانه های استانها در مبدا، مقصد، قبل و بعد از اعزام، وظایف درمسیر حرکت کاروان ها و مواردی از این قبیل در متن دستورالعمل قید شد و به سازمان متبوع به منظور تایید و ابلاغ آن ارسال شده است.
شهرکی ثانوی افزود: مقرر شد برای انجام هماهنگی های لازم به منظور استقرار و راهنمایی کاروان ها اعزامی، نمایندگان استان ها و همچنین نمایندگان ادارات، شرکت ها، نهادها و ارگان های مختلف ذیربط معرفی شوند.
وی در ادامه افزود: همچنین قرار شد بروشور، نقشه ی پارکینگ های استان ها و محورهای ارتباطی منتهی به حرم مطهر امام خمینی(ره) منتشر شده و در آن اسامی و تلفن های افراد فعال درج شود تا راهنمای زایران در طول برگزاری مراسم ارتحال باشد.
وی به لزوم تشکیل کارگروه در پایانه های مسافربری اشاره کرد و گفت: با توجه به جا ماندن برخی از زائران از کاروان ها هنگام بازگشت لازم است کار گروه ستاد ارتحال توسط انجمن ها و تشکل های صنفی تشکیل شده و برای تامین خودرو و بازگشت زائران با ستاد گمشدگان مستقر در حرم همکاری کنند.
شهرکی ثانوی به وجود امکانات و تاسیسات رفاهی مناسب برای پذیرایی و خدمات دهی به زائران در جاده ها اشاره کرد و گفت: باید از وضعیت امکانات مجتمع های خدماتی رفاهی و مراکز اقامتی بین راهی بازدید شده و از آمادگی تاسیسات بین راهی برای استقبال از زائران مرقد مطهر اطمینان لازم حاصل شود.
مرکز مدیرت راهها نیز در تمام روزهای برگزاری این آیین در خصوص وضعیت آب و هوا و ترافیک محورها اطلاع رسانی کرده و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین دربرخی از محورها به سرعت اعلام شود.
در این نشست نمایندگان اتحادیه های شرکت های تعاونی مسافربری ، مینی بوسرانی کشور، سواری کرایه بین شهری و انجمن های صنفی مسافربری تهران، موسسات و شرکت های حمل و نقل کالای برون شهری استان تهران، فرمانده پایگاه مقاومت شهید بهشتی، معاونان سازمان حمل و نقل، توسعه مدیریت و منابع و روسای ادارات ایمنی و ترافیک، مسافر، بازرگانی و روابط عمومی و مسئول امور بانوان اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران حضور داشتند و برای برگزاری بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اعلام آمادگی کردند.
تهرام/1699/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن