تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش جوانان، امید و توسعه، چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش جوانان، امید و توسعه، چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود خبرگزاری پانا : فرماندار بوشهر: همایش ˝جوانان، امید و توسعه˝ با هدف تبیین برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه جوانان، چهارشنبه هفته جاری ـ31 اردیبهشت ـ درسالن همایش بانک صادرات در بوشهر برگزار می شود.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 11:14



به گزارش خبرگزاری پانا ، حسن ابراهیمی،  درنشست برنامه ریزی  همایش ˈجوانان،امید و توسعهˈ استان بوشهر گفت: توسعه پایدار بدون مشارکت جدی و حضور تاثیرگذار جوانان درعرصه های مختلف امکان پذیر نیست.
وی افزود: زمینه تشکیل و فعال سازی نهادهای مردم محور در توسعه استان بوشهر فراهم شده است.

فرماندار بوشهر بیان داشت: پویایی و بالندگی جامعه در گرو فراهم شدن زمینه شکوفایی استعدادها و توانانی های جوانان به عنوان مدیران آینده ایران اسلامی است.
ابراهیمی ادامه داد: جوانان به عنوان سرمایه انسانی ارزشمند جامعه از انگیزه، نشاط، توانمندی و انرژی بالایی برای حضور موثر درخودکفایی کشور برخوردارند و سیاست دولت نیز استفاده بهینه از این توانمندی بالقوه است تا به بالفعل تبدیل شود.

وی تصریح کرد : تشویق جوانان به مشارکت در تشکیل نهادهای مردم محور و ایجاد تقویت امیدواری جوانان به برنامه های دولت دکتر روحانی در حمایت از تشکل های مردم محور در حوزه جوانان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن